فاز نخست ساماندهی عرضه تخم‌مرغ در استان یزد آغاز شد

فاز نخست ساماندهی عرضه تخم‌مرغ در استان یزد آغاز شد

مدیر کل دامپزشکی استان یزد از آغاز فاز نخست ساماندهی عرضه تخم‌مرغ به منظور حفظ سلامت شهروندان همچنین حمایت از تولید و مصرف‌کنندگان در استان یزد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی‌اکبر حدادزاده در جلسه‌ای به همین منظور اظهار داشت: از سال گذشته جلسات متعددی در خصوص هویت‌دار کردن و نشان‌دار کردن تخم‌مرغ‌های تولیدی شده در استان با حضور تولیدکنندگان و نماینده دستگاه‌های مرتبط تشکیل شد و نتیجه همه تلاش‌های صورت گرفته، آغاز فاز نخست طرح ساماندهی تخم‌مرغ در استان یزد است.
وی افزود: با اجرای این طرح از ابتدای خرداد ماه، همه تولیدکنندگان ملزم به نشان‌دار کردن تخم‌مرغ‌های تولیدی واحد خود هستند.
حدادزاده خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح دیگر شاهد عرضه تخم‌مرغ‌های بدون هویت، شکسته و کثیف در بازار نخواهیم بود.
وی تصریح کرد: به منظور یکنواخت کردن وضعیت تخم‌مرغ‌های قابل عرضه در بازار استان یزد با سایر اداره‌های کل دامپزشکی سراسر کشور در خصوص شرایط لازم برای صدور تخم‌مرغ به سایر استان‌ها نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده است.
مدیرکل اداره دامپزشکی استان یزد ضمن تشکر از تولیدکنندگان تخم‌مرغ و دستگاه‌هایی که در این طرح با اداره کل دامپزشکی استان یزد همکاری کرده‌اند، از مردم این استان خواست؛ هنگام خرید به نشانه هویتی تخم‌مرغ توجه کنند و از خرید محصولاتی بدون نشانه، شکسته و کثیف خودداری کنند.
وی عنوان کرد: در صورت مشاهده موارد یاد شده، مراتب را به منظور پیگیری به شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها اطلاع داده یا با شماره تلفن‌های 14- 6237411 تماس حاصل کنند.

 
کلمات کلیدی ساماندهی تخم مرغ
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com