غرب مازندران به کشتارگاه مدرن و مکانیزه مجهز شده است

غرب مازندران به کشتارگاه مدرن و مکانیزه مجهز شده است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: غرب استان تاکنون از داشتن کشتارگاه مدرن و مکانیزه محروم بود و در هفته دولت به آن مجهز شد.

حسن عنایتی کلیجی صبح دوشنبه در آئین افتتاح طرح‌های کشاورزی غرب مازندران با بیان اینکه توسعه کشاورزی دنیا منوط به توسعه تولید گندم است که نیاز اول جامعه است، گفت: امسال ۱۰ میلیون تن گندم از کشاورزان کشور خریداری شد.

وی ادامه داد: مازندران بخشی از غذای کشور را تأمین می‌کند و جزو استان‌های برخوردار کشور هستیم چراکه در تثبیت بازار و تأمین غذا نقش برجسته و بارز را در کشور داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه ۸۳ پروژه در بخش کشاورزی در هفته دولت به مرحله کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری رسیده است، گفت: در بحث امنیت غذایی به این موضوع تاکید شده که باید غذای کافی، دسترس و سالم و بهداشتی در اختیار مردم قرار گیرد.

عنایتی اظهار کرد: اولین زنجیره تولید کشور هستیم و در صنعت طیور، مازندران به عنوان پرچم دار این صنعت است.

وی خاطرنشان کرد: غرب استان از کشتارگاه مکانیزه و مدرن مغفول بود و در حال حاضر این اتفاق در شهرستان تنکابن رخ داده و کشتارگاه صنعتی دام به صورت مکانیزه مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: این کشتارگاه که امروز به مرحله افتتاح رسید در گام نخست تا ۱۰ هزار تن دام سنگین را پوشش می‌دهد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com