علی لاریجانی دستور پیگیری مطالبات 300 میلیارد تومانی دامداران را داد

علی لاریجانی دستور پیگیری مطالبات 300 میلیارد تومانی دامداران را داد
در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با رییس نظام صنفی کشاورزی، دستور پیگیری پرداخت مطالبات 300 میلیارد تومانی دامداران داده شد.
رئیس سازمان نظام صنفی کشاورزی ایران درباره جلسه‌ای که یک‌شنبه (ششم بهمن‌ماه) با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی داشت، گفت: در این نشست خواسته‌های بخش کشاورزی کشور از رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح شد که به‌عنوان نماینده کشاورزان خواستار اجرایی قوانین و لزوم نظارت بیشتر به آن شدم.
موسی رهنمایی افزود: قانون تمرکز وظایف و اختیارات بخش کشاورزی، خرید تضمینی محصولات و بیمه تأمین اجتماعی از اعم موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.
وی با اشاره به اینکه رئیس مجلس در جریان ریز مشکلات دامداران و نرخ شیر خام قرار دارد، خاطرنشان کرد: مشکل پرداخت نشدن یارانه 300 میلیارد تومانی مابه‌التفاوت فروش شیر خام دامداران در این جلسه عنوان شد که پیرو این امر رئیس مجلس ضمن اعلام بی‌اطلاعی از پرداخت نشدن یارانه دامداران، دستور رسیدگی به آن را به دو نفر از نمایندگان مجلس به نام‌های عباس مقتدایی و محسن صرامی واگذار کرد.
رئیس سازمان نظام صنفی کشاورزی ایران ادامه داد: در این راستا از بذل توجه علی لاریجانی در مراسم روز تحلیف ریاست جمهوری که مشکلات کشاورزان را پیش از بخش صنعت مطرح کرد، تقدیر شد.
رهنمایی تصریح کرد: از نکات جالب توجه در این جلسه، توجه و علاقه خاص رئیس مجلس به بخش کشاورزی بود، به‌طوری که درباره مشکلات مطرح‌شده قول پیگیری و نظارت بیشتر بر اجرای قوانین مرتبط با بخش را داد.
وی در پایان یادآور شد: در این جلسه تقاضای ملاقات اعضای شورای مرکزی نظام صنفی کشاورزی با رئیس مجلس شورای اسلامی داده شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com