عرضۀ گوشت و فراورده های مرغ سوبسید دار در ماه رمضان

عرضۀ گوشت و فراورده های مرغ سوبسید دار در ماه رمضان
اتحادیۀ مرغداری پاکستان از عرضۀ تولیدات مرغداری سوبسید دار در 331 بازار ویژۀ رمضان که در 36 منطقه برقرار می گردد خبر داد. 
در این بازارها که عرضۀ گوشت مرغ و تخم مرغ از اول ماه رمضان آغاز شده ، در مقایسه با سایر بازارها ، قیمت گوشت مرغ  تا کیلویی 15 روپیه ، هر دوجین تخم مرغ تا 5 روپیه و مرغ زنده تا 12 روپیه ارزانتر فروخته می شود. 
اتحادیۀ مرغداری پاکستان با همکاری پنجاب و به منظور رفاه حال مردم تصمیم به عرضۀ فراورده های مرغداری سوبسید دار در بازارهای رمضان کردند . 
دکتر مصطفی کمال ، رئیس اتحادیۀ مرغداری پاکستان از اقدام دولت مبنی بر حذف 5% مالیات فروش مرغداری ابراز خشنودی و قدردانی نمود و نیز از مسئولین خواست تا 10 درصد مالیات فروش و 10 درصد نرخ گمرکی واردات کنجالۀ سویا را نیز حذف کند. وی اذعان داشت : وضع نرخ گمرک سنگین بر روی واردات کنجالۀ سویا غیرقانونی است چراکه از مواد اولیۀ صنعت مرغداری محسوب می شود و داخل پاکستان تولید نمی شود.
دکتر مصطفی کمال عنوان کرد این مسئله برای صنعت مرغداری یک مشکل محسوب شده ؛ چرا که اگر این هزینه های اضافه به مصرف کننده منتقل گردد امکان خرید فراورده های گران مرغداری برایشان ممکن نخواهد بود و در صورتیکه خود تولیدکنندگان این هزینه ها را به دوش بکشند، احتمال فروپاشی این صنعت بالا خواهد رفت. 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com