عرضه گوشت منجمد و مرغ در فروشگاه‌های بهاره

عرضه گوشت منجمد و مرغ در فروشگاه‌های بهاره

 ذخیره‌سازی گوشت منجمد و مرغ به قدری بالاست که پیش‌بینی می‌شود تا پایان فروردین هیچ گونه کمبودی در ارتباط با توزیع گوشت در بازار نداشته باشیم. 

علی خندان رو جوان ـ رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی تهران ـ به خبرنگار اصناف ایسنا گفت: کار ذخیره‌سازی گوشت منجمد و مرغ از اول بهمن ماه زیر نظر وزارت بازرگانی و سازمان پشتیبانی امور دام آغاز شده که به لحاظ تنظیم بازار، رضایت بخش بوده است. 
وی قیمت هر کیلو گوشت گوساله داخلی را برای مصرف‌کننده 11 هزار و 500 تومان و قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی را 13 هزار و 500 تومان ذکر کرد. 
خندان رو جوان ادامه داد: روزانه از سیستان و بلوچستان گوشت گرم با تریلی وارد تهران می‌شود که به نرخ هشت هزار و 600 تومان دست مصرف کننده می‌رسد. 
وی اضافه کرد: از کشورهای پاکستان، مغولستان و استرالیا هم گوشت گرم گوسفندی وارد کشور می‌شود که به قیمت هر کیلو 12 هزار و 200 تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد. 
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی تهران در ادامه با اشاره به برپایی فروشگاه‌های عرضه مستقیم در چهار نقطه تهران، اظهار کرد: توزیع اقلام مصرفی و مایحتاج مورد نیاز مردم به ویژه مواد پروتئینی در نمایشگاه‌های بهاره و عرضه مستقیم آغاز شده و در این نمایشگاه‌ها به مدت 10 روز مواد پروتئینی و سایر اقلام مصرفی به نرخ دولتی و با کیفیت بسیار مناسب عرضه می‌شود. 
وی ادامه داد: در این راستا درخواست کردیم که با پایان گرفتن کار نمایشگاه‌های بهاره و عرضه مستقیم، کار توزیع گوشت منجمد و مرغ به واحدهای صفنی تحت پوشش اتحادیه واگذار شود. 
خندان رو جوان متذکر شد: ذخیره‌سازی گوشت منجمد و مرغ به قدری بالاست که پیش‌بینی می‌شود تا پایان برج فروردین هیچ گونه کمبودی در ارتباط با توزیع گوشت در بازار نداشته باشیم.

 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com