عرضه گوشت مرغ به صورت فله ای در تهران ممنوع شد

عرضه گوشت مرغ به صورت فله ای در تهران ممنوع شد

رئیس اداره کل دامپزشکی استان تهران گفت: طرح بسته بندی مرغ تازه از 18 مهر ماه در استان تهران به اجرا در می آید و با توزیع کنندگان مرغ به صورت فله ای برخورد قاطعانه صورت می گیرد.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، علی اکبر فرجی رئیس اداره کل دامپزشکی استان تهران در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: طرح بسته بندی مرغ تازه یکی از طرح های مصوب و موفق سازمان دامپزشکی کشور بوده که بجز استان تهران در تمامی استان ها عملیاتی شده است.
وی با بیان اینکه این طرح از 18 مهرماه در کل استان اجرا می شود،گفت: از 18 مهر ماه به بعد با توزیع کنندگان مرغ به صورت فله ای برخورد قاطعانه صورت می گیرد.
رئیس اداره کل دامپزشکی استان تهران با اشاره به اینکه بعد از بسته بندی مرغ می توانیم این محصولات را بارکد گذاری کنیم، تصریح کرد: در این صورت شهروندان می توانند اطلاعات محصول را در فضای مجازی با استفاده از تلفن همراه خود دریافت کنند، این در حالی است که این طرح در ‌آینده ای نزدیک برای گوشت قرمز نیز به اجرا در می‌آید.
وی در خصوص احداث شرکت های ممیزی برای تحقق سیاست های اجرایی اصل 44 که مورد تأیید مقام معظم رهبری نیز است، گفت: حدود 20 شرکت ممیزی با 190 نفر متخصص طی سال جاری فعالیت خود را شروع کرده و طی 2 سال آینده با توسعه این شرکت ها اشتغال زایی را به بیش از پانصد نفر افزایش می دهیم.
فرجی ادامه داد: در استان تهران یک پروژه خاص برای مبارزه با ناقلین بیماری های دامی در حال اجرا و در سال گذشته بیش از 584 هزار رأس دام سبک و بیش از 192 هزار رأس دام سنگین سم پاشی شده است.
وی خاطرنشان کرد: در بحث مبارزه و پیشگیری با بیماری های انگلی خارجی 935 هزار رأس دام سبک و 269 هزار رأس دام سنگین در قالب یک طرح ملی سم پاشی می شوند

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com