عرضه گوشت مرغ با نرخ مشخص در ایام عید

عرضه گوشت مرغ با نرخ مشخص در ایام عید

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات از عرضه شدن گوشت مرغ با نرخ مشخص خبر داد و گفت: برای کنترل بازار و نوسانات آن گوشت مرغ با نرخ مشخص عرضه می شود.
دیروز دوشنبه سیدجواد تقوی معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات در گفت و گو با خبرنگاران درخصوص بازرسی این سازمان در آستانه سال نو عنوان کرد: از 11 اسفند ماه برنامه عملیاتی شروع و تا 20 فروردین 89 این طرح ادامه دارد.
وی افزود: یک سری برنامه ها بر سال های قبل اضافه شده است و امید است با اقدامات هماهنگی و آمادگی دستگاه ها برای برخورد با متخلفان، بازرسی سیار و سرعت عمل بازرسان برای بازداشت متخلفان کار بازرسی به خوبی انجام شود.
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات درخصوص تعامل روسای شورا و اصناف با تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: شورا و گروه های بازرسی به صورت سیار و ثابت کار خود را انجام می دهند.
این مقام مسوول مدت زمان رسیدگی به شکایت را در تهران 30 دقیقه و سایر استان ها 15 دقیقه دانست و افزود: مردم از طریق شماره 124 می توانند تخلفات را اعلام کنند و این شماره به صورت دو شیفته به مردم خدمات ارایه می دهد و این شماره حلقه وصل مردم با سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان محسوب می شود.
تقوی گفت: اولویت بازرسی ها با کالاهایی مثل البسه، کیف، کفش، آجیل، مواد پروتئینی، قند و شکر، حمل و نقل درون شهری و رستوران ها، مراکز سیاحتی و فرهنگی است و با هرگونه سوء استفاده احتمالی برخورد و تکرار آن باعث پلمپ می شود.
وی دلیل افزایش نرخ بلیت در ایام عید را جبران هزینه خالی بودن مسیر بازگشت هواپیما از جاهای شلوغ دانست و گفت: هر سال در ایام نوروز 20 درصد به نرخ بلیت ها افزوده می شود.
تقوی گفت: وزارت بازرگانی برای کنترل بازار درخصوص گوشت مرغ تدابیری اندیشیده است و کنترل مواد پروتئینی و مرکبات و گوشت مرغ را آغاز کرده و گوشت مرغ با نرخ مشخص به بازار وارد می کند

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com