عرضه گسترده گوشت گرم مرغ در کرمانشاه

عرضه گسترده گوشت گرم مرغ در کرمانشاه
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه از تولید و عرضه گسترده گوشت گرم مرغ خبر داد و گفت: هر کیلوگرم بین پنج هزار و 800 تا پنج‌هزار و 900 تومان به‌دست مصرف‌کننده می‌رسد.
علی‌اشرف منصوری با اعلام این مطلب افزود: جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان در اسفندماه نسبت به مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است؛ به‌طوری‌که کمبودی در این محصول در استان وجود ندارد.
وی از تولید و عرضه گسترده گوشت گرم مرغ خبر داد و گفت: هر کیلوگرم بین پنج هزار و 800 تا پنج‌هزار و 900 تومان به‌دست مصرف‌کننده می‌رسد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حدود سه‌هزار و 700 تن گوشت مرغ ذخیره شده بود که تاکنون یک‌هزار و 400 تن آن عرضه و دوهزار و 300 تن دیگر برای تنظیم بازار در صورت نیاز توزیع می‌شود.
منصوری ادامه داد: با توجه به اینکه تقاضا بعد از ایام عید کاهش می‌یابد، برنامه‌ریزی شده است که مرغ مازاد ذخیره تا در زمان نیاز، به بازار عرضه شود.
وی با اشاره به وضعیت سبز مزارع استان نیز تصریح کرد: با توجه به بارندگی به‌موقع و مناسب، وضعیت سبز مزارع به مراتب مطلوب‌تر از سال گذشته است.
منصوری یادآور شد: در مناطق گرمسیری استان حدود 20 روز است بارندگی نداشتیم که مسئولان جهاد کشاورزی و کشاورزان را تا حدودی نگران کرده است.
وی در پایان تأکید کرد: اگر این شرایط در مناطق گرمسیری ادامه یابد، امکان آسیب جدی به مزارع دور از انتظار نیست.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com