عرضه مرغ‌ منجمد با قیمت 3600 تومان تخلف است

عرضه مرغ‌ منجمد با قیمت 3600 تومان تخلف است
معاون بازرسی و نظارت سازمان بازرگانی استان بوشهر گفت: عرضه مرغ منجمد باقیمت بالای 3 هزار و 600 تومان تخلف و غیر قانونی است.
حیدر یزدان شناس در نشست شورای کنترل ونظارت استان بوشهر اظهار داشت: واحد بازرسی و نظارت به طور جدی بر عرضه مرغ گرم و منجمد در ماه مبارک رمضان نظارت می‌کند.
وی افزود: واحد بازرسی ونظارت این سازمان برعرضه مرغ گرم و منجمد در ماه مبارک رمضان وپس از آن نظارت مستمر و جدی می‌کند.
معاون سازمان بازرگانی استان بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر با آنالیز قیمت و رعایت ضوابط قانونی سود عمده وخرده فروشی، قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم در سطح استان 3 هزار و 600 تومان است.
وی با اشاره به اینکه واحدهای صنفی باید سقف قیمت‌ها را رعایت کنند، افزود: با بررسی‌های قیمتی انجام شده واحدهای صنفی موظفند گوشت مرغ گرم را باقیمت 3 هزار و 600 تومان دراختیار شهروندان قرار دهند و عرضه بالاتر از این نرخ تخلف محسوب شده وبا متخلفان برخورد می‌شود.
یزدان شناس همچنین تصریح کرد: گوشت مرغ منجمد نیز به میزان کافی ذخیره سازی شده و با قیمت گذاری انجام شده به ازاء هر کیلو گرم 3 هزار و صد تومان از طریق نمایشگاه طرح ضیافت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و واحدهای صنفی منتخب در سطح استان در حال عرضه است.
معاون سازمان بازرگانی استان بوشهر گفت: با ذخیره مناسب مواد پروتئینی هیچ کمبودی در عرضه گوشت مرغ منجمد مصرفی شهروندان در ماه مبارک رمضان متصور نیستیم و شهروندان هرگونه گزارش کمبود و یا تخلف در شبکه‌های توزیع را با تلفن 124 به سازمان بازرگانی اطلاع دهند.
یزدانشناس گفت: طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی با همکاری اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی، آغاز شده و با جدیت در حال انجام است.
وی افزود: این طرح در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر استان اجرا می‌شود و بازرسان سازمان بازرگانی بر تمام واحدهای عرضه کننده شیرینی جات مرسوم این ماه به‌ویژه زولبیا وبامیه، شکر، قند، چای، برنج، روغن وسایر اقلام مصرفی خانوارها نظارت دقیق و مستمر دارند.
معاون بازرسی ونظارت سازمان بازرگانی بوشهر خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های اعمال شده، روزانه نظارت قیمت کالاها وخدمات در بازار توسط بازرسان طرح تشدید با همکاری بازرسان سازمان بازرگانی در دستور کار قرار دارد و با هماهنگی تعزیرات حکومتی استان پرونده‌های تخلفات صنفی در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com