عرضه مرغ ۳۰۵۰ تومانی

عرضه مرغ ۳۰۵۰ تومانی
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام از عرضه گسترده مرغ ۲۹۰۰ تومانی از سوی واحدهای عمده فروشی خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد ۷۲۰۰ تومان و قیمت گوشت گوسفندی منجمد نیز ۷۵۰۰ تومان است.
صدراله دولت در گفتگو با مهر گفت: از روزهای آینده همزمان با برگزاری نمایشگاههای پاییزه، عرضه گسترده گوشت مرغ نیز در سراسر کشور آغاز می شود که بر اساس قیمت های مصوب، هر کیلوگرم مرغ منجمد به قیمت ۲۹۰۰ تومان در عمده فروشی ها و ۳۰۵۰ تومان در خرده فروشی ها عرضه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: بر اساس قیمت های مصوب، نرخ هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد گوساله نیز ۷۲۰۰ تومان در عمده فروشی ها و ۷۶۰۰ تومان در خرده فروشی ها عرضه می شود.
وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی منجمد نیز ۷۵۰۰ تومان تعیین شده است؛ ضمن اینکه قیمت انواع گوشت قرمز گوسفندی تازه نیز بر اساس تخفیف های نمایشگاهی که ۲۰ درصد زیر قیمت بازار است، متفاوت خواهد بود.
به گفته دولت، علاوه بر توزیع در نمایشگاهها، در صورت نیاز این آمادگی وجود دارد که توزیع گوشت قرمز و مرغ در سایر شبکه های توزیع از جمله نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا و تعاونی های مصرف صورت گیرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com