عرضه مرغ گرم افزایش می‌یابد

عرضه مرغ گرم  افزایش می‌یابد
معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: کمبود عرضه مرغ گرم در روزهای آینده برطرف و به اندازه نیاز روزانه مردم استان اردبیل مرغ گرم عرضه خواهد شد.

شاهین عطایی در جلسه هماهنگی تهیه و عرضه مرغ در اردبیل اظهار داشت: با توجه به خلا به وجود آمده در جوجه‌ریزی در روزهای اخیر ما با کمبود عرضه مرغ گرم روبه‌رو بودیم که تلاش می‌کنیم تا آخر این هفته این خلا برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تنظیم بازار توزیع مردم منجمد در فروشگاه های زنجیره‌ای در سطح استان اردبیل آغاز شده تا مردم در خرید روزانه خود با مشکلی روبه‌رو نشوند.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اضافه کرد: به اندازه کافی ما ذخیره مرغ منجمد داریم که برای چنین روزهایی که با کمبود عرضه مرغ گرم روبه‌رو می‌شویم امکان توزیع آن در فروشگاه‌ها وجود دارد.

عطایی گفت: در کنار توزیع روزانه 7.5 تن مرغ گرم به نرخ 65 هزار و 700 تومان مرغ منجمد در فروشگاه ها عرضه می شود تا تعادل بازار را در عرضه و تقاضا شاهد باشیم.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا خلأ احتمالی در این حوزه به صورت استانی برطرف و امکان جلب رضایتمندی مردم نیز فراهم آید.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: مردم اطمینان داشته باشند که افزایش قیمت روزهای اخیر مقطعی بوده و با عرضه مناسب مرغ گرم در روزهای آینده این قیمت ها نیز به شرایط تعادل خواهد رسید.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com