عرضه مرغ ذخیره در ماه مبارک رمضان با قیمت‌های کمتر از 3 هزار تومان

عرضه مرغ ذخیره در ماه مبارک رمضان با قیمت‌های کمتر از 3 هزار تومان
رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت: قیمت مرغ در سه سال گذشته تغییرات قابل توجه‌ای نداشته و به همین دلیل در ماه مبارک رمضان مرغ با قیمت سه سال پیش عرضه می‌شود. "محمد یوسفی" در گفت وگو با شبکه ایران در مورد تامین مرغ برای ماه مبارک رمضان گفت: علی رغم افزایش قیمت سوخت مرغداری‌ها و خوارک مرغ رشد چشمگیری در تولید مرغ اصلاح نژاد و بهروری داشته‌ایم.
وی افزود: در حال حاضر قیمت هر کیلو گوشت مرغ در بازار 3600 تومان و در میادین 3200 تومان است و فروش مرغ با قیمت‌های بالاتر باید به مسئولان اطلاع داده شود.
امروز قیمت مرغ در بازار به سمت تعادل پیش رفته به طوری که در عمده فروشی ها به قیمت 3 هزار تومان و در میادین شهرداری به قیمت 2930 تومان عرضه می شود.
یوسفی با تاکید بر اینکه قیمت مرغ در سه سال گذشته افزایش چندانی نداشته گفت: قیمت مرغ در سال‌های 88 و 89 بین 3200 تا 3400 تومان بوده است.
به گفته یوسفی ممکن است دولت در ماه رمضان ذخیره مرغ را که در اختیار دارد روانه بازار کند که این نوع مرغ یا یارنه دولتی با قیمت‌های کمتری به فروش می‌رسد.
یوسفی افزود: با تدابیری که توسط اتحادیه ها و وزارت بازرگانی صورت گرفته مرغ 2930 تومانی طی ماه رمضان بدون هیچ مشکلی عرضه خواهد شد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com