عرضه مرغ در نمایشگاه بیش از 4900 تومان تخلف است

عرضه مرغ در نمایشگاه بیش از 4900 تومان تخلف است
معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به عدم محدودیت زمانی برگزاری نمایشگاه های ضیافت، گفت: تاریخ نمایشگاه تا هر زمان که تقاضا باشد تمدید می شود و در استانها نمایشگاه‌ها براساس نیازهای استانی برگزار خواهد شد.
حسن رادمرد شب گذشته در برنامه تهران 20 با بیان اینکه تمامی کالاها در نمایشگاه های ضیافت با تخفیف عرضه می شوند، تصریح کرد: تخلف ها با حضور بازرسان مستقر رسیدگی خواهد شد.
رادمرد با تاکید براینکه نهاده های تولید طی یکسال گذشته با ارز مرجع به تولید کنندگان مرغ تحویل شده است ،عنوان کرد: ذخیره سازی 80 هزار تن مرغ از محل مازاد تولید انجام و تا 5 ماه آینده هیچ کمبودی در تولید و عرضه مرغ وجود ندارد .
وی اضافه کرد: مرغ از تولید کنندگان 4 هزار و 600 تومان خریداری و با احتساب هزینه های حمل و سود خرده فروشی 4 هزار و 900 تومان عرضه می شود
معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت ،معدن و تجارت عنوان کرد: عرضه مرغ با قیمت بیش از 4 هزار و 900 تومان در نمایشگاه تخلف است و جرایم نمایشگاهی با حضور بازرس و قاضی مستقر رسیدگی و متناسب با تخلف در خصوص پلمپ و جرایم نقدی تصمیم گیری می شود .
رادمرد بیان کرد: تولید کنندگان شرکت کننده در نمایشگاه شناسنامه دارند و تخلفات گسترده نیست و الزام نصب قیمت فروش بر تمامی کالاهای عرضه شده وجود دارد .
وی با اشاره به نظارت تعزیرات حکومتی بر عملکرد غرفه داران خاطرنشان کرد: کمبود فضاهای نمایشگاهی در شهر تهران مشهود است و مکان های برگزاری نمایشگاهها استانداردهای نمایشگاهی ندارند .
رادمرد با بیان اینکه بوستان ولایت و ارم به دلیل بافت جمعیتی و امکان دسترسی به اتوبان نمایشگاه شدند ،خاطرنشان کرد: واسطه های غیر ضرور در چرخه توزیع بسیارند و گاهی چندین واسطه در چرخه عرضه برخی کالاها وجود دارند .
معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت ،معدن و تجارت با بیان اینکه کاهش واسطه های توزیع در نمایشگاه امکان تخفیف ها را فراهم کرده است ، اظهار کرد: تعادل بخشی به قیمت های بازار با پاسخگویی به بخشی از افزایش تقاضا از نتایج برگزاری نمایشگاه است .
وی با بیان اینکه نظارت بر 2 میلیون واحد صنفی پروانه دار و 1 میلیون واحد صنفی بدون پروانه آسان نیست ، عنوان کرد: نوین سازی شبکه های توزیع در دستور کار قرار گرفته است .
رادمرد با بیان ایکه به دلیل سلایق مختلف میزان رضایتمندی در نمایشگاهها متغیر است ، تصریح کرد: تنها ادغام مناسب در وزارتخانه ادغام وزارتخانه های صنایع و بازرگانی بود و تولید و تجارت با ادغام در کنار هم قرارگرفتند .

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com