عرضه مرغ تک نرخی در شهرستان دشتستان

عرضه مرغ تک نرخی در شهرستان دشتستان
معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان، گفت: هم‌اکنون ناظران صنعت، معدن و تجارت بر تمامی مراحل تولید و توزیع مرغ نظارت داشته و مرغ به‌ صورت تک نرخی در شهرستان دشتستان توزیع می‌شود.
محمدحسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: توجه به رفاه و بهبود وضعیت معیشتی مردم مأموریت مهمی است که مسوولان در سطوح مختلف بر عهده دارند و از طریق امکانات و ابزاری که در اختیار دارند، برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند.
وی افزود: نظارت بر وضعیت قیمت کالاهای ضروری و مایحتاج عمومی مردم از مسائل مهمی است که معیشت ایشان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و سازمان صنعت، معدن و تجارت با برنامه‌های دقیق و کاربردی در ایام مختلف سال در این خصوص برنامه‌ریزی جامعی انجام داده است.
احمدی خاطرنشان کرد: کنترل قیمت مرغ که یکی از کالاهای اساسی مورد نیاز جامعه محسوب می‌شود، از اقدامات ارزشمندی است که به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر شاهد اجرای آن هستیم.
معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان، اظهار کرد: در طرح ویژه نظارت بر بازار مرغ، ناظران این سازمان به صورت 24 ساعته در کشتارگاه‌های مرغ حضور دارند و بر تمامی مراحل عرضه و توزیع مرغ نظارت دارند.
وی با تأکید بر اینکه مرغ با قیمت دولتی در سراسر دشتستان عرضه می‌شود، اضافه کرد: هم‌اکنون مرغ مورد نیاز مردم در سراسر شهرستان به‌ صورت تک‌نرخی و با قیمت هر کیلوگرم 5900 تومان عرضه می‌شود.
احمدی یادآور شد: در قالب طرح ویژه نظارت بر کشتارگاه‌های مرغ هر یک از کشتارگاه‌ها در عوض عرضه یک کیلوگرم مرغ به بازار، دو کیلوگرم سویا با قیمت دولتی دریافت می‌کنند.
وی گفت: در ارتباط با توزیع کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان اقدامات خیلی خوبی صورت گرفته و طرح توزیع کالاهای اساسی تا پایان ماه مبارک رمضان در سراسر شهرستان ادامه دارد.
معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان، اضافه کرد: بر اساس توافقات صورت گرفته، توزیع کالاهای اساسی در بخش‌های تابعه دشتستان توسط بخشداری‌ هر منطقه انجام می‌شود و سهمیه کالاهای اساسی هر منطقه به‌ منظور توزیع بین شهروندان در اختیار بخشداری‌ها قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: برای تأمین برنج مورد نیاز شهروندان دشتستانی 325 تن برنج هندی و تایلندی جذب شده که تا پایان ماه مبارک رمضان شاهد توزیع آن در سراسر شهرستان خواهیم بود.
احمدی افزود: در زمینه تأمین کالاهای مورد نیاز مردم شاهد اجرای تدابیر و اقدامات مطلوبی بوده‌ایم و از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون هیچ کمبودی در تأمین کالاهای مورد نیاز این شهرستان شاهد نبوده‌ایم.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com