عرضه مرغ بسته بندی در تمام استان های کشور

عرضه مرغ بسته بندی در تمام استان های کشور
با توجه به اینکه ایران جزو کشورهای با جعیت بالای دام سبک است؛85 میلیون جمعیت دامی زیرپوشش سازمان دامپزشکی کشور قرار دارد.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛در نشستی که صبح امروز شنبه 5 شهریور در ساختمان دامپزشکی به مناسبت هفته دولت برگزار شد "محسن دستور" رییس سازمان دامپزشکی کشور در مورد عملکردها و دستاوردهای سازمان دامپزشکی کشور گفت:بیش از 85 هزار واحد خدمات دامپزشکی در تمام سطوح کشور در حوزه مبارزه،تشخیص بیماری،قرنطینه و نظارت وجود دارد.
وی ادامه داد:بیش از 18 هزار واحد مرغداری در سطح کشور وجود دارد که در سال بیش از یک میلیارد قطعه جوجه ریزی انجام می شود.
وی افزود:بیش از 4 میلیون و سیصد هزار کلنه ی زنبور عسل تحت پوشش هستند و بیش از 8 هزار مرکز تکثیر و پرورش آبزیان میگو و ماهی و 475 واحد کشتارگاه دامی، 215 واحد کشتارگاه طیور، 1150 واحد مرکز جمع آوری شیر وجود دارد که سازمان دامپزشکی کشور بر آنان نظارت دارد.
دستور در حوزه دارو درمان تصریح کرد:بیش از 140 کارخانه تولید دارو وجود دارد که اغلب سرمایه گذاری ها توسط بخش خصوصی و با نظارت سازمان دامپزشکی انجام می شود.
رییس سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد:نظارت قابل توجهی در حوزه آبزیان انجام می شود که نظارت در حال حاضر بر روی بیش از 12 هزار شناور صیادی و 60 اسکله صیادی به کار صید و مسائل آبزیان می پردازند.
سید محسن دستور در جمع خبرنگاران در مورد بسته بندی مرغ ادامه داد:درحال حاضر تقریبا تمام استان های کشور مرغ بسته بندی وجود دارد و در تهران با توجه به گستردگی استان بسته بندی مرغ در چندین مرحله انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد:فرهنگ استفاده از مرغ بسته بندی را درتهران بالا ببریم؛زیرا مرغ بسته بندی از نظر کیفیت و مسائل بهداشتی حرف اول را می زند
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com