عرضه مرغ با قیمت پایین تر از میادین میوه وتره بار شهرداری در البرز

عرضه مرغ با قیمت پایین تر از میادین میوه وتره بار شهرداری در البرز
رئیس اداره تنظیم و توسعه بازار کالا وخدمات استان البرز گفت: امکان عرضه گوشت مرغ با قیمت پایین تر از میادین میوه وتره بار شهرداری در البرز وجو دارد.
فرید رضا دلیل از عرضه گوشت گرم مرغ با قیمتی پایین تر از میادین میوه وتره بار شهرداری در استان البرز خبر داد.
وی ادامه داد: عرضه گوشت مرغ با قیمت پایین تر از میادین میوه وتره بار شهرداری برای نخستین بار در البرز صورت گرفته و هدف از اجرای آن افزایش رفاه مصرف کنندگان بوده است.
رئیس اداره تنظیم و توسعه بازار کالا و خدمات البرز، دلیل اصلی این اتفاق را حذف واسطه از تولید به مصرف دانست و اظهار داشت: این امر از اهمیت فراوانی برخوردار است.
وی گفت: این موضوع همواره مورد توجه سازمان بازرگانی بوده و در تلاشیم پیرو سیاستهای تنظیم بازار و ارتقای حقوق مصرف کنندگان، این رویه را در حوزه تولید و توزیع کالا نهادینه کنیم.
دلیل اضافه کرد: یکی از اهداف اصلی بازرگانی، اصلاح شبکه توزیع و حذف واسطه های غیر ضروری است.
وی یادآور شد: به کمک این امر می توان امیدوار بود که در آینده نزدیک کالاهای عرضه شده درسطح بازار، قیمت واقعی خود را داشته باشند و شرایط برای ایجاد فضای رقابتی سالم بوجود آید.
 
نظرات شما
  •  

    سعید گفت : ۹۰/۰۵/۱۷

    باسلام علی رغم اینکه بنده خودم هم یک عضو کوچک جامعه مرغداری هستم با توجه به اینکه افراد کم درآمدی را سراغ دارم که در سال چند بار بیشتر نمیتوانند مرغ بر سر سفره خود ببرند از شنیدن اینگونه اخبار خوشحال میشوم ولیکن با خواندن تیتر این خبر اول خود را برای یک کاهش قیمت وحشت آفرین آماده کردم که نکند به ضرر امثال بنده منجر شود ولی یک سوال دارم منشا این افزایش قیمت روزانه ذرت چیست و چرا راهی برای رساندن اعتراضات ما به گوش مسئولین از طریق این سایت و یا به شکل دیگر محیا نیست واگر هست لطفا دوستان اطلاع رسانی کنند ودیگر اینکه چگونه میتوان به قیمتهای جهانی مواد اولیه دان ونوسانات آن دسترسی پیدا کرد

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۰/۰۵/۱۸

    اول روی صحبتم با این آقای فرید رضاست: آقا ! قربون اون شکل ماهت برم>.. تو فکر میکنی که واسطه ها رو برداشتی .. بله شما به کشتارگاه فشار میاری تا مرغ رو به قیمت دلخواه شما عرضه بکنه و صد البته اون اینکارو میکنه ولی به چه قیمتی؟ میدونی اون چکار میکنه ؟ کارمزدی که برای خودش در نظر گرفته کنار میذاره و در نهایت به هر میزان که شما قیمتو پایین آوردی عینا از قیمت خرید مرغ زنده از مرغدار کسر میشه ... واقعا به شما تبریک میگم.... واقعا هنر کردید شما!!!! اما دوست و همکار عزیزم آقا سعید.. من اگه قسط و بدهی نداشتم عمرا یک روز هم مرغداری رو فعال نگه نمیداشتم اونم به امید وعده های مسئولین و روزهای بهتر..... و بر خلاف شما نه که خوشحال نمیشم بلکه ناراحت هم میشم.... چرا که باید این واقعیت رو بپذیریم که هموطنای عزیزمون دارند مرغ یارانه ای مصرف میکنند اونم یارانه ای که از جیب من و شما داره پرداخت میشه..... خدا پدر همین دلالها و واسطه ها رو بیامرزه که اگه نباشند محطول تولیدی رو باید بریزیم کنار رودخونه.... متولی که نداریم.....

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com