عرضه مرغ با قیمت 7 هزار تومان در بازار تهران

عرضه مرغ با قیمت 7 هزار تومان در بازار تهران
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی استان تهران از عرضه مرغ با قیمت 7 هزار تومان در بازار خبر داد و گفت: تولید مرغ بیش از مصرف کشور است.
مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در مورد وضع بازار مرغ اظهار کرد: قیمت مرغ در بازار نوسان‌ نداشته است و مرغ در بازار با قیمت 6 هزار و 900 تا 7 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.
وی تصریح کرد: طی یک ماه اخیر در روزهایی که عرضه با تقاضای بیشتر بالا رفت، قیمت مرغ 200 تا 300 تومان در نوسان صعودی بود اما هم‌اکنون نوسانی در بازار مرغ وجود ندارد و با افزایش قیمت مواجه نیستیم.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی استان تهران در تشریح وضع تولید مرغ در کشور، با تأکید بر اینکه رونق در تولید مرغ در کشور وجود دارد، اضافه کرد: تولید مرغ در شرایط فعلی خوب است و از خرداد ماه امسال تا امروز با بهبود فروش مرغ و رونق اقتصادی تولیدکنندگان مواجه هستیم.
وی ادامه داد: تولیدکنندگان مرغ در گذشته با مشکلات فراوانی مواجه بودند و اکنون با قدری افزایش قیمت به تولید امیدوار شده‌اند و فعالیت بسیار خوبی را در بحث تولید مرغ در دستور کار قرار داده‌اند.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی استان تهران با تأکید بر اینکه تولید مرغ بیش از مصرف کشور است، تصریح کرد: خوشبختانه در تولید مرغ با مازاد فرآورده‌ها مواجه هستیم.


 
نظرات شما
  •  

    امیر گفت : ۹۵/۰۸/۱۵

    مازاد تولید داشتن هنر نیست ، مدیریت مازاد تولید هنر هست . چون مقدار مازاد تولید جز عملکرد تولید کننده هست نه شما که باهاش مانور میدید.
    دنیا دنبال تولید کننده هست ، شما سوء استفاده که تولید زیاد هست پس سر تولید کننده رو با قیمت ببریم
    جای تاسف داره آقای مدیر اتحادیه مرغ و پرندگان کلان شهری بنام تهران...

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com