عرضه مرغ با قیمت 3300 تومان در چهارمحال و بختیاری

عرضه مرغ با قیمت 3300 تومان در چهارمحال و بختیاری

سرپرست جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در ماه مبارک رمضان مرغ با قیمت هر کیلو 3 هزار و 300 تومان عرضه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صفدر نیازی بعد از ظهر امروز در جلسه ساماندهی قیمت مرغ در این استان اظهار داشت: با توجه به ضرورت تنظیم بازار و همچنین تنظیم قیمت و توزیع مرغ باید اتحادیه مرغ‌داران استان فعال شود تا این اتحادیه با اداره کل بازرگانی استان نسبت به خرید مرغ با قیمت تمام شده و سود عادلانه در طول سال اقدام کنند.
وی افزود: اداره کل بازرگانی استان متعهد شد در مواقعی که قیمت پایین‌تر از هزینه تمام شده است، باید نسبت به خرید تضمینی اقدام کنند.
نیازی تصریح کرد: به منظور حذف واسطه‌ها و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در امر افزایش مرغ، مرغداران و عاملان فروش موظف به ارائه فاکتور فروش به خریدار هستند.
سرپرست جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: بر همین اساس در ماه مبارک رمضان، مرغ با قیمت تمام شده از قرار هر کیلو 3 هزار و 300 تومان عرضه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری با 148 واحد مرغداری سالانه 19 هزارتن مرغ تولید می‌کند این در حالی‌ست که نیاز روزانه استان 45 تن است.
رئیس سازمان بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار گوشت مرغ در ماه مبارک رمضان روزانه 20 تن مرغ گرم در بازار توزیع می‌شود.
اسماعیل کاویانی خاطرنشان کرد: برهمین اساس چندین واحد صنفی مرغ فروشی در شهرکرد با پارچه نوشته‌هایی با عنوان "طرح تنظیم بازار زیر نظر سازمان بازرگانی استان " مشخص شده‌اند.
کاویانی ادامه داد: تعداد واحدهای صنفی در مراکز شهرستان‌های هفتگانه استان نیز، بنا به نیاز با هماهنگی اتحادیه قابل افزایش است.
وی از ذخیره سازی مرغ منجمد مصرفی مردم در این ایام خبر داد و افزود: در صورت نیاز این مقدار مرغ منجمد نیز در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.
رئیس سازمان بازرگانی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این طرح با هدف حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام شده و با اجرای آن آرامش در فضای روانی جامعه ایجاد و از افزاش غیر منطقی قیمت‌ها جلوگیری می‌شود.
کاویانی خاطرنشان کرد: سازمان بازرگانی استان تمام سعی و تلاش خود را برای مبارزه با هرگونه تخلف شامل کم‌فروشی، گران‌فروشی، تقلب و هرگونه تخلف صنفی دیگر به کار می‌برد.
وی یادآور شد: در این ارتباط گشت‌های بازرسی این سازمان با همکاری مجمع امور صنفی به طور مستمر از واحدهای صنفی و توزیعی بازرسی و به تخلفات احتمالی رسیدگی می‌کنند.

 
کلمات کلیدی توزیع
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com