عرضه مرغ 4200 تومانی

عرضه مرغ 4200 تومانی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از تداوم توزیع برنج ایرانی ۱۸۰۰ تومانی در کانال‌های عرضه مورد تائید این وزارتخانه خبرداد و گفت: عرضه روزانه ۲۰ تن مرغ با قیمت ۴۲۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار آغاز شده است.
یداله صادقی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، توزیع برنج ایرانی ۱۸۰۰ تومانی در قالب شبکه‌های توزیع منتخب این وزارتخانه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: سهمیه استان تهران از منابع برنج تنظیم بازاری ۸ هزار تن بوده است که بر این اساس، توزیع آغاز شده و کماکان تا زمانی که این منابع وجود داشته باشد، توزیع ادامه خواهد یافت، ضمن اینکه هم اکنون نیز توزیع متوقف نشده و ادامه دارد.
وی تصریح کرد: همچنین بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که از سوی شرکت پشتیبانی امور دام با اتحادیه سراسری تعاونی‌های مرغداران منعقد شده است، قرار بر این است که در مقابل در اختیار گذاشتن نهاده‌ها از سوی این شرکت، اتحادیه روزانه ۱۵۰ تن مرغ در تهران توزیع کند.
صادقی گفت: به تدریج نهاده‌ها در حال تحویل به اتحادیه است و بر این اساس هم اکنون به طور متوسط روزانه ۲۰ تن در میادین میوه و تره‌بار در حال توزیع است.
وی اظهار داشت: قیمتی که اتحادیه هر کیلوگرم مرغ را به میادین میوه و تره‌‎بار تحویل می‌دهد، ۴۰۱۲ تومان است که بر این اساس، به قیمت ۴۲۰۰ تومان به مصرف‌کننده تحویل داده می‌شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com