عرضه غیر بهداشتی مرغ بسته‌بندی در برخی شهرها

عرضه غیر بهداشتی مرغ بسته‌بندی در برخی شهرها
رئیس سازمان دامپزشکی از وجود پرونده‌هایی در عرضه غیر بهداشتی مرغ بسته‌بندی در سازمان دامپزشکی خبر داد و گفت: با افرادی که مرتکب تخلف شوند، برخورد می‌شود. 
سید محسن دستور درباره عرضه غیر بهداشتی مرغهای بسته بندی در برخی از شهرها گفت: سازمان دامپزشکی نظارت بر عرضه مرغ های بسته بندی را انجام می دهد و اگر گاهی مواردی از تقلب مشاهده شود با آن برخورد خواهد کرد.
وی افزود: سازمان دامپزشکی حداکثر نظارت را اعمال می کند تا مرغهای بسته بندی بصورت بهداشتی روانه بازار شوند اما مردم هم می توانند این موارد را گزارش دهند.
رئیس سازمان دامپزشکی با بیان اینکه ممکن است در برخی از موارد بسته بندی های غیر بهداشتی هم به بازار ارایه شود، اظهار داشت: پرونده هایی هم در این خصوص تشکیل شده که با این افراد برخورد می شود.
دستور با تاکید براینکه سازمان، نظارت خود را بر بازار انجام می دهد، افزود: مقابله با عرضه مرغ بسته بندی غیر بهداشتی اقداماتی انجام می گیرد.
به گزارش مهر در برخی از شهرها مرغ بسته بندی به صورتی غیربهداشتی عرضه می شود که این امر موجب نگرانی مصرف کنندگان در این شهرها شده است و باوجودی که سازمان دامپزشکی تاکید زیادی بر عرضه مرغ بسته بندی در تهران دارد به نظرمی رسد این طرح در شهرهای کوچک نتوانسته به خوبی اجرا شود.
سازمان دامپزشکی عرضه مرغ فله ای را غیربهداشتی می داند و تلاشهایی را برای عرضه مرغ بسته بندی در برخی از شهرها داشته است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com