عرضه سوخت ‪ ۳۲۰‬تومانی در برخی استان‌ها به تولیدکنندگان

عرضه سوخت ‪ ۳۲۰‬تومانی در برخی استان‌ها به تولیدکنندگان

 تهران - مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: باوجود اینکه قیمت هر لیتر سوخت برای واحدهای تولیدی ‪ ۱۵۰‬تومان در نظر گرفته شده است، در برخی استان‌ها سوخت ‪ ۳۲۰‬تومانی در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد. 

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، حسین مقدم نیا روز شنبه در نشستی خبری با اشاره به بسته‌های حمایتی وزارت جهادکشاورزی برای بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: ‪ ۱۷‬هزار و ‪ ۵۰۰‬واحد مرغداری در کشور وجود دارد که از این تعداد برای چهار هزار و ‪ ۵۵۰‬واحد مرغداری تسهیلات ‪ ۵۵‬میلیون تومانی در نظر گرفته شده است. 
وی ادامه داد: این طرح در قالب سه پروژه از اول اسفندماه در این واحدها اجرایی می‌شود که اعتباری بیش از ‪ ۲۵۰‬میلیارد تومان در نظر گرفته شده است مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران با اشاره به اجرای قانون افزایش بهره وری در بخش کشاورزی گفت: افزایش بهره وری در این بخش نیازمند در نظر داشتن جایگاه مناسبی برای بخش تولید است. 
مقدم نیا تصریح کرد: با توجه به اینکه این برنامه در مرداد ماه ‪ ۸۹‬به تصویب رسیده همچنان دستورالعمل‌های اجرایی این قانون ابلاغ نشده است. 
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران ایران، افزود: ‪ ۳۰‬تا ‪ ۳۵‬درصد این تسهیلات به صورت بلاعوض از سوی دولت پرداخت می‌شود و مابقی به صورت تسهیلات ارزان قیمت در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد. 
وی با بیان اینکه این تسهیلات به ازای هر واحد مرغداری با ‪ ۱۴‬هزار قطعه اختصاص می‌یابد، افزود: دیگر مرغداری‌ها تا پنج سال آینده تحت پوشش این بسته‌های حمایتی قرار می‌گیرند. 
مقدم نیا با اشاره به اینکه با اجرای این بسته هزینه‌ها به نصف کاهش پیدا می‌کند، افزود: وزارت جهادکشاورزی و اتحادیه مطرح کردند که حتی در زمان ‪ ۲‬تا ‪ ۳‬سال این طرح درمرغداری‌های کشور به اجرا برسد. 
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران ایران ادامه داد: با اجرای بسته‌های حمایتی دولت ‪ ۳۰‬تا ‪ ۴۰‬درصد هزینه تولید کاهش می‌یابد. 

 

 
کلمات کلیدی دریافت سوخت مرغداری
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com