عرضه روزانه هزار تن گوشت قرمز و 300 تن گوشت مرغ در کشور

عرضه روزانه هزار تن گوشت قرمز و 300 تن گوشت مرغ در کشور

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: عرضه گسترده گوشت قرمز و مرغ در سطح کشور آغاز شده و روزانه هزار تن گوشت مرغ و 300 تن گوشت قرمز منجمد عرضه می‌شود.
صدرالله دولت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه با عرضه گسترده گوشت مرغ و گوشت قرمز، قیمت در بازار کنترل شده، گفت: عرضه گسترده در سطح کشور آغاز شده و روزانه هزار تن گوشت مرغ و 300 تن گوشت قرمز منجمد عرضه می‌شود.
وی افزود: گوشت مرغ به قیمت هزار و 900 تومان برای عاملان توزیع و 2 هزار تا دو هزار و 50 تومان برای مصرف کننده و گوشت منجمد قرمز به قیمت 4 هزار و 700 تومان برای عامل توزیع و 5 هزار تومان برای مصرف‌کننده عرضه می‌شود.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام تاکید کرد: تا هر زمانی که بازار نیاز داشته باشد، عرضه گوشت مرغ ادامه خواهد داشت و قیمت از 10 روز قبل دچار ثبات شده است.
دولت گفت: اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های تعاونی مصرف کارگری و کارمندی برای دریافت سهمیه گوشت قرمز و گوشت مرغ مراجعه می‌کنند، اما انتظار می‌رود، برای راحتی مردم و کاهش قیمت در بازار بیشتر مراجعه کرده و گوشت تحویل بگیرند، زیرا ذخایر مطمئن از گوشت در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام قرار دارد.
وی افزود: تمامی محموله‌های مرغ منجمد حداقل 6 ماه تاریخ مصرف دارد و برخی محموله‌ها از 3 ماه تا یک سال نیز قابل مصرف است، در حالی که کیفیت هردو حفظ می‌شود.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: تقریبا همه شبکه‌های توزیع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های تعاونی مصرف کارمندی و کارگری گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد را عرضه می‌کنند.
دولت افزود: 25 درصد مصرف روزانه کشور از طریق عرضه گوشت ارزان تامین می‌شود و این رقم سهم قابل توجهی در تثبیت قیمت گوشت در کشور داشته است.
دولت گفت: سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران علاوه بر اینکه خود گوشت گرم مرغ عرضه می‌کند، روزانه بین 80 تا 100تن مرغ منجمد نیز به مردم عرضه می‌کند.
وی تاکید کرد: عرضه گسترده گوشت مرغ و قرمز منجمد ادامه دارد و هر چقدر تقاضا برای توزیع وجود داشته باشد با توجه به ذخایر مطمئن عرضه می‌کنیم.

 
کلمات کلیدی توزیع
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com