عرضه تنها20درصد از کل مرغ‌ تهران با بسته‌بندی

عرضه تنها20درصد از کل مرغ‌ تهران با بسته‌بندی
صفایی در ادامه با اشاره به اینکه مصرف مرغ بالاترین سطح را در سبد کالاهای پروتئینی مردم دارد، برلزوم مراقبت‌های ایمنی بر مصرف مرغ تاکید کرد و گفت: ضابطه بهداشتی عرضه مرغ بسته‌بندی شده اگرچه هشت سال در تمام استان‌ها به جز تهران عملیاتی شده است اما قسمت عمده‌ای از 400 هزار قطعه مرغی که وارد تهران می‌شود به صورت غیربسته‌بندی عرضه می‌شود و لذا این تعداد فاقد شناسنامه هستند که امکان رهگیری آنها نیز وجود ندارد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری با تاکید بر اینکه تاریخ مصرف مرغ ذبح شده 72 ساعت است اظهارکرد: شبکه‌های دست‌اندرکار، اجرای ضابطه بسته‌بندی مرغ تاکنون این کار را به تاخیر انداخته بودند که توانستیم از اوایل شعبان به ارائه مرغ بسته‌بندی شده بپردازیم و در جلسه‌ای که با تامین‌کننده‌های مرغ داشتیم از آنها تعهد گرفتیم که از این به بعد مرغ به صورت بسته‌بندی شده عرضه شود.
وی با بیان اینکه چهارماه از عرضه مرغ به صورت بسته‌بندی شده در سطح شهر تهران می‌گذرد، گفت: 20 درصد از کل مرغ تهران به صورت عرضه شده ارائه می‌شود و این مرغ‌ها دارای شناسنامه هستند و امحاء واحشاء بیشتری از آن تخلیه می‌شود و امکان آب‌گیری مرغ در این حالت نیز کمتر است.
صفایی با تاکید بر اینکه مرغ بسته‌بندی شده شرایط حمل متفاوتی را دارد، گفت: تاکنون 9 شهر تهران به ارائه مرغ بسته‌بندی شده ملزم شدند.
وی در پایان با اشاره به اینکه سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری در میدان بهمن روزانه به تامین 300 تن از کل 700 تن مرغ استان تهران می‌پردازد، گفت: از دو هفته آینده مرغ در این سازمان فقط به صورت بسته‌بندی ارائه می‌شود.
 
کلمات کلیدی عرضه مرغ بسته بندی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com