عرضه 1000 تن مرغ منجمد در ایام ماه رمضان

عرضه 1000 تن مرغ منجمد در ایام ماه رمضان
مدیر پشتیبانی امور دام قم از عرضه یک هزار تن مرغ منجمد در ایام ماه مبارک رمضان در قم خبر داد.
مسعود فرجی با اشاره به تامین مرغ مورد نیاز شهروندان در ایام ماه رمضان اظهار داشت: شرکت پشتیبانی امور دام استان از تیر ماه سال جاری اقدام به عرضه مرغ‌های منجمد به فروشگاه‌های استان قم کرده است.
وی عنوان داشت: صاحبان فروشگاه‌ها می‌توانند با داشتن معرفینامه سازمان بازرگانی به این شرکت مراجعه و هر میزان که مرغ منجمد نیاز داشته باشند را دریافت کنند.
عرضه مرغ منجمد به قیمت 2 هزار و 900 تومان
مدیر پشتیبانی امور دام قم از عرضه یک هزار تن مرغ منجمد در ماه مضارن در قم خبر داد و افزود: مرغ‌های منجمد که در سردخانه‌های استان وجود دارد با قیمت 2 هزار و 900 تومان در اختیار فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد.
وی خاطر‌نشان کرد: اگر نیاز استان بیش از یک هزار تن مرغ منجمد بوده و مرغ منجمد مورد نیاز در ماه مبارک رمضان کافی نباشد برای تامین آن از ذخیره استان‌های همجوار استفاده خواهیم کرد.
فرجی میزان مرغ منجمد سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان را 500 تن ذکر کرد و عنوان داشت: علاوه بر مرغ منجمد، یک هزار تن گوشت منجمد گوسفندی و 300 تن گوشت منجمد گوساله برای تامین مایجتاج شهروندان در ایام ماه مبارک ذخیره شده است.
وی ادامه داد: گوشت منجمد گوسفندی با قیمت هر کیلو 7 هزار و 500 تومان و گوشت منجمد گوساله با قیمت هر کیلو 7 هزار و 200 تومان به فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com