عراق و افغانستان بازار اصلی مرغ ایران است

عراق و افغانستان بازار اصلی مرغ ایران است
صادرات مرغ برای تولیدکننده با توجه به مازاد عرضه در بازار داخلی خوب است؛ اما متاسفانه این کار با سود کمی انجام می‌پذیرد که برای تولیدکنندگان مناسب نیست.
محمد یوسفی گفت: بازار داخلی تولید مرغ را به نفع تولید کننده ندانسته و گفت: بازار داخلی مرغ برای تولید کننده توام با زیان است.
رییس هیات مدیره انجمن صنفی مرغداران گوشتی کشور در رابطه با صادرات مرغ ایران اظهار کرد: بازار اصلی مرغ ایران در ابتدا عراق و پس از آن افغانستان است.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ایران و عراق از لحاظ مذهبی همانند هم هستند، به همین خاطر عراق بازار مناسبی برای مرغ ایرانی است.
یوسفی با اشاره به اینکه با توجه به قیمت تمام شده مرغ با سود حداقل، قیمت هر کیلو مرغ نباید از ۷هزارتومان کمتر باشد، گفت: سازمان حمایت و وزارت جهادکشاورزی قیمت ۷ هزار تومان را تعیین کردند؛ اما در بازار قیمت بین ۶ تا ۶هزارو ۵۰۰ تومان است.
یوسفی در آخر با اشاره به صادارت مرغ که برای تولیدکنندگان با سود کمی انجام می‌گیرد، افزود: صادرات مرغ برای تولیدکننده با توجه به مازاد عرضه در بازار داخلی خوب است؛ اما متاسفانه این کار با سود کمی انجام می‌پذیرد که برای تولیدکنندگان خوب نیست.

 
نظرات شما
  •  

    محمد گفت : ۹۳/۰۷/۲۲

    اقای‏ ‏یوسفی‏ ‏این‏ ‏حرفها‏ ‏چه‏ ‏سودی‏ ‏برای‏ ‏مرغدار‏ ‏داره‏ ‏با‏ ‏این‏ ‏قیمت‏ ‏بازار‏ ‏مرغداران‏ ‏ضرر‏ ‏سنگینی‏ ‏دارند‏ ‏میکنند‏ ‏

    پاسخ...
  •  

    تولید!!! گفت : ۹۳/۰۷/۲۲

    اقای یوسفی با تشکر از زحمات شما ولی ایا فکر میکنید تلاش شما به عنوان بالاترین مرجع صنعت مرغداری کافیه اقای یوسفی شما صدای مرغدار و بزرگترین صنعت کشور در برابر مسئولین بیخیال راس کار هستید نادیده گرفتن این وضعیت مرغدار تا کجا قراره ادامه پیدا کنه چرا با وجود صحبتهای شما در زمان مرغ زنده کیلویی4600 مبنی بر ضرر مرغدار نه تنها قیمتها منطقی نشد که الان شاهد کاهش 600تومانی هستیم اگر مرغدار به دلیل بدهکاری به ببانک و دلال ناچار به تولید هست دلیل نیست که مسیولین شرایط را برای مرغدار مطلوب بدونن

    پاسخ...
  •  

    مرغدار کردستانی گفت : ۹۳/۰۷/۲۲

    جناب یوسفی از پارسال تا حالا 50درصد مرغدارها یا مرغدارییشون تعطیل یا اجاره دادن به لطف اقایان باقیمانده باید بامرغ 3800خودشون برای زندان ومرگ اماده کنند هزار رحمت به صهیونیستها

    پاسخ...
  •  

    اسدالهي گفت : ۹۳/۰۸/۰۴

    حاصل زحمت عمرم در اين اشفته بازار بر باد فنا رفت. زين پس هركي مرغ توليد بكنه من غلط ميكنم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com