عدم توزیع گوشت مرغ و افزایش قیمت آن

عدم توزیع گوشت مرغ و افزایش قیمت آن

به گزارش ایسنا، مرغ گرم چند روز پیش در ارومیه به طور متوسط در حدود 2000 تومان بود که پس از اعلام رسمی قیمت گوشت مرغ منجمد، به همان اندازه قیمت گوشت مرغ گرم نیز افزایش یافت.
علیزاده، مدیر روابط عمومی سازمان بازرگانی آذربایجان غربی علت افزایش یکباره قیمت مرغ در سطح شهر را عدم توزیع کافی گوشت مرغ منجمد عنوان کرد و افزود: امور پشتیبانی جهاد کشاورزی استان بنا به دلایلی و با اعمال شرایط دشوار عملا از توزیع گوشت مرغ منجمد خودداری می‌کند.
وی ادامه داد: امور پشتیبانی جهاد کشاورزی استان توزیع گوشت مرغ منجمد را منحصر به تقاضای انبوه قرار داده که با توجه به اینکه عاملان فروش مرغ در سطح شهر توانایی ذخیره و نگهداری مرغ منجمد به صورت انبوه را ندارند، هیچ گونه تقاضایی نیز جهت خرید از سوی عاملان فروش صورت نمی‌گیرد.
علیزاده با اعلام اینکه 3000 تن گوشت مرغ منجمد جهت توزیع توسط جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ذخیره شده است، افزود: تاکنون اقدام موثری در راستای توزیع کافی در سطح شهر از سوی جهاد کشاورزی استان صورت نگرفته است.
هم‌چنین عبدالله زاده، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اینکه هیچ مشکلی در رابطه با توزیع مرغ منجمد وجود ندارد، افزود: تولید کننده‌ها فضای کاذبی ایجاد کرده‌اند که قیمت‌ها افزایش یابد.
وی ادامه داد: تشکل‌ها و اتحادیه‌ها با نزدیکی ایام نوروز به صورت یکباره قیمت‌ها را افزایش داده‌اند که در این راستا مردم مجبور به خریدمرغ با نرخ جدید شوند.
عبدالله زاده با اعلام اینکه به خاطر هزینه‌های نگهداری و خطر فاسد شدن مجبور به توزیع مرغ منجمد هستیم، افزود: از امروز توزیع مرغ منجمد به صورت گسترده‌ای انجام گرفته است به صورتی که در طول روز به بیش از 90 عامل پخش، مرغ منجمد توزیع شده است.
وی ادامه داد: علیرغم توزیع گسترده، استقبال خوبی از سوی مردم جهت خرید مشاهده نمی‌شود.
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اظهار کرد: امیدواریم با ادامه روند توزیع مرغ منجمد کاهش چشمگیری در قیمت گوشت مرغ مشاهده کنیم، به طوری که امروز قیمت گوشت مرغ گرم تا 800 ریال کاهش داشته است.

 
کلمات کلیدی توزیع آذربایجان غربی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com