عدم توزیع مرغ وارداتی در ایام نوروز

عدم توزیع مرغ وارداتی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدصادق مفتح در جلسه تقدیر از فعالان تنظیم بازار ایام نوروز که در تالار امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: خدمت در نظام اسلامی نعمتی ارزشمند بوده و از جایگاهی بلند برخوردار است، اما تلاش‌هایی که مستقیما باری را از دوش مردم بر می‌دارد اجر مضاعف دارد.
وی افزود: وجه بارز اقدامات مثبت و موثر انجام گرفته در ایام نوروز، همکاری و تعامل بیش از پیش دولت، اصناف مختلف، بخش خصوصی و اقشار مختلف مردم است و بخش اعظم این تلاش‌ها بر عهده کشاورزان و تولیدکنندگان عرصه‌های مختلف بوده و آنها این موفقیت را رقم زده‌اند.
معاون وزیر بازرگانی خاطرنشان کرد: ثبات نسبی قیمت‌ها در ایام نوروز، شیرینی عید را به مردم چشانده و تجربه‌های خوبی را در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار داد که در این مسیر نباید از عنایات خداوند متعال غافل شویم.
مفتح همچنین تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در ایام نوروز و در آستانه اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها دریافتیم که با وفاق ملی و تعامل و هماهنگی می‌توانیم این طرح بزرگ اقتصادی را به خوبی اجرا کرده و نگرانی دلسوزان از حضور برخی سودجویان را برطرف سازیم و این همدلی می‌تواند قوت قلبی برای مسئولان باشد.
وی ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و اقدامات مسئولان استان قم برای کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار در ایام نوروز اظهار داشت: استان قم شرایط بسیار خوب و ویژه‌ای را نسبت به سایر استان‌ها در این خصوص تجربه کرد که با توجه به حساسیت ویژه این استان این مهم جای خرسندی دارد.
معاون وزیر بازرگانی در ادامه افزود: استان قم توانست با ثابت نگه داشتن قیمت مرغ و اقدامات انجام شده، حداقل در پنج استان کشور قیمت مرغ را تعدیل ساخته و از سوء‌ استفاده برخی سودجویان جلوگیری کند.
مفتح با بیان اینکه در سال جاری کمترین میزان توزیع مرغ منجمد نسبت به سال‌های گذشته صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز 89 مرغ وارداتی نیز در کشور توزیع نشد و این یک تجربه موفق است که امیدواریم در سال‌های آینده با تعامل و با برنامه‌ریزی مناسب این هدف بار دیگر محقق شود.
 

 
کلمات کلیدی نوروز توزیع مرغ مفتح
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com