عدم توافق اتحادیه میهن و شرکت پشتیبانی امور دام

عدم توافق اتحادیه میهن و شرکت پشتیبانی امور دام

اتحادیه مرکزی مرغداران میهن به دلیل عدم توافق در نحوه خرید تخم مرغ با شرکت پشتیبانی امور دام ، ‌تا کنون هیچ خریدی انجام نداده است .
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن درگفتگو با مهر در مورد دلایل عدم خرید تخم مرغ از سوی اتحادیه بابت ذخیره سا زی ،‌در سال جاری ،‌ گفت:‌علی رغم  توافق اولیه اتحادیه میهن با معاونت اموردام مبنی برخرید قطعی تخم مرغ ازسوی این اتحادیه اما شرکت پشتیبانی اعلام کرده که درقرارداد منعقد شده خرید تخم مرغ باید به صورت امانی صورت گیرد و اتحادیه این نوع خرید را قبول ندارد .
به گفته ناصر نبی پوربه دلیل عدم توافق اتحادیه میهن با شرکت پشتیبانی امور دام در مورد نحوه خرید تخم مرغ به صورت امانی لذا تا کنون اتحادیه هیچ تخم مرغی را از تولیدکنندگان برای ذخیره سازی سال جاری خریداری نکرده است .
وی با تاکید بر اینکه خرید تخم مرغ به صورت امانی به ضرراتحادیه میهن است ،‌ گفت: درراستای خرید تخم مرغ به صورت امانی ،‌ شرکت پشتیبانی اموردام مقداری پول رابابت خرید به اتحادیه میهن پرداخت کرده و اتحادیه موظف است در صورت فروش تخم مرغ ها این پول را پرداخت کند و این درحالی است .که با توجه نوسان قیمت تخم مرغ و در صورت کاهش قیمت ،‌این گونه خرید به ضرر اتحادیه  است .
نبی پورتاکید کرد:‌ این درحالی است که اتحادیه میهن از خرید تخم مرغ به صورت امانی درسا ل گذشته متضرر شد . وی تصریح کرد:‌همچنین علی رغم اعلام اتحادیه مبنی برکمبود سردخانه برای ذخیره سا زی تخم مرغ اما هنوز شرکت پشتیبانی هیچ کاری برای شناسایی سردخانه مناسب برای ذخیره سا زی انجام نداده است

 
کلمات کلیدی پشتيبانی امور دام
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com