عدم استقبال مردم چهارمحال و بختیاری از مرغ بدون آنتی بیوتیک

عدم استقبال مردم چهارمحال و بختیاری از مرغ بدون آنتی بیوتیک
 مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: فروش مرغ بدون آنتی بیوتیک توسط مردم در چهارمحال و بختیاری با استقبال روبه رو نشد.
عبدالمحمد نجاتی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: خرید مرغ بدون آنتی بیوتیک در چهارمحال و بختیاری با استقبال روبرو نشده و مرغدارانی که مرغ بدون آنتی بیوتیک را تولید کرده بودند مجبور شدند محصولات خود را در استان های دیگر از جمله اصفهان به فروش برسانند.
وی بیان کرد: علت این مسئله نیز به خاطر قیمت بالاتر این محصول و همچنین نا آشنایی مردم با خواص مرغ بدون آنتی بیوتیک بوده است.
مدیر کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه ۱۲ کشتارگاه دام در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اظهار داشت: یکی از این کشتارگاه های استان چهارمحال و بختیاری صنعتی است که منطقه جونقان استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
وی یادآور شد: کشتارگاه استاندار در شهر فرخ شهر ساخته می شود که ساخت سالن کشتار این کشتارگاه آغاز شده است.
مدیر کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کارشناسان دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری نظارت دقیق بر انجام کشتار دام دارند و گوشت های که در کشتارگاه ذبح می شود و مهر دامپزشکی دارند سالم هستند و مردم باید خرید این گوشت ها را مورد توجه قرار دهند.
وی در ادامه تاکید کرد: با تزریق واکسن به موقع به دامها و سم پاشی، تمام بیمار های مشترک بین دام و انسان در استان چهارمحال و بختیاری تحت کنترل است و مشکلی در این خصوص نداریم.
مدیر کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با توجه به اینکه نظارت دامپزشکی بر روی کارخانجات تولید لبنیات وجود دارد، مردم باید لبنیات کارخانجات را خریداری کنند و محصولات این کارخانجات به علت اینکه پاستوریزه می شوند، عاری از عوامل بیماری زا هستند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com