طیور مشکوک به آنفلوآنزا معدوم و خسارت به صاحبانشان پرداخت شده است

طیور مشکوک به آنفلوآنزا معدوم و خسارت به صاحبانشان پرداخت شده است

به مناسبت روز دامپزشکی جمعی از مدیران و کارکنان اداره کل دامپزشکی لرستان با امام جمعه خرم آباد و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه لرستان، در این دیدار مدیرکل دامپزشکی لرستان با تبریک روز دامپزشکی اظهار کرد: برقراری بهداشت عمومی جامعه و امنیت مواد پروتئینی و غذایی مردم وظیفه اصلی دامپزشکی بوده و در راس فعالیت‌های آن قرار دارد.
دکتر جواد گودرزی بیان کرد: اگر بیماری‌های دامی مشترک کنترل نشود این بیماری می‌تواند باعث وارد آمدن خسارات اقتصادی به دامداران شود. با تلاش بی‌وقفه پرسنل این اداره در سطح استان و شهرستان‌ها توانسته‌ایم بیماری‌های مشترک دامی را کنترل کنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه سلامت غذایی و امنیت آن باید بالا برده شود و کیفیت مدنظر باشد، اظهار کرد: در راه برقراری بهداشت عمومی جامعه و بهداشت مواد غذایی و پروتئینی برخی از پرسنل این اداره به برخی بیماری‌ها مبتلا و از بین رفته‌اند.
مدیرکل دامپزشکی استان لرستان با اشاره به بیماری‌های آنفلوآنزای پرندگان گفت: در بحث مقابله و پیشگیری با این بیماری، طیور مشکوک در استان معدوم و مبالغی به صاحبان طیور پرداخت شده است.
در این دیدار نماینده ولی‌فقیه در این استان نیز با بیان اینکه دامپزشکی اقدامات و فعالیت‌های قابل قبولی در استان داشته است، گفت: شما سلامت و امنیت جسمی مردم را برعهده دارید که این جای قدردانی دارد.
آیت‌الله حسینی بیان کرد: شما سربازان گمنام در برابر کسانی هستید که امنیت غذایی مردم را به خطر می‌اندازند و در عرصه برقراری بهداشت جامعه فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهید.
وی در پایان تاکید کرد: تا آنجا که مقدور است نگذارید جامعه آلوده شود که این بزرگترین جهاد است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com