طی شش‌ماهه نخست امسال 182 فقره پروانه تاسیس در بخش دام و طیور استان خراسان رضوی صادر شد

طی شش‌ماهه نخست امسال 182 فقره پروانه تاسیس در بخش دام و طیور استان خراسان رضوی صادر شد

مهندس طاهری، معاون امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا با اعلام این خبر گفت: در این مدت تعداد 726 پرونده در بخش دام و طیور به دبیرخانه کمیسیون صدور پروانه استان ارسال شده که در 20 جلسه مورد بررسی قرار گرفته است.
وی در ادامه افزود: در شش ماه نخست امسال 86 فقره پروانه تاسیس گاوداری شیری به ظرفیت دو هزار و 105 راس، 9 فقره پروانه تاسیس پرواربندی گوساله به ظرفیت 750 راس، 14 فقره پروانه تاسیس پرواربندی بره به ظرفیت شش هزار و 700 راس و 16 فقره پروانه تاسیس مرغداری گوشتی به ظرفیت 260 هزار قطعه صادر شد.
مهندس طاهری تصریح کرد: هم‌چنین در مدت ذکر شده 21 فقره پروانه بهره‌برداری پرورش گاو شیری به ظرفیت 731 راس، 11 فقره پروانه بهره‌برداری پرواربندی گوساله به ظرفیت 600 راس، هفت فقره پرواربندی بره به ظرفیت هشت هزار و 450 راس و 18 فقره پروانه بهره‌برداری مرغداری گوشتی و تخم‌گذار به ظرفیت 240 هزار و 100 قطعه صادر شده است.
وی یکی از برنامه‌های مهم معاونت امور دام این استان را شناسنامه‌دار کردن دامداری‌ها و مرغداری‌ها دانست و گفت: درصورتی‌که دامداری‌ها و مرغداری‌های استان خراسان رضوی دارای شناسنامه باشند، امکان برنامه‌ریزی و اعمال مدیریت صحیح برای بخش دولتی و خصوصی میسر نشده و درصد قابل توجهی از مشکلات دامداران و مرغداران استان کاهش می‌یابد.

 
کلمات کلیدی احداث تاسیس
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com