طلسم عرضه مرغ بسته بندی در تهران شکست

طلسم عرضه مرغ بسته بندی در تهران شکست
برای نخستین بار در میادین اقماری شهرداری از روز گذشته عرضه مرغ کامل بسته بندی در تهران آغاز شد. معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان تهران با اعلام این مطلب گفت: پیرو هماهنگیهای انجام شده با سازمان شهرداری و در راستای اجرای مصوبات شورای سلامت، از روز گذشته مرغ کامل به صورت بسته بندی شده در میادین اقمالی تهران توزیع شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: به عنوان اولین اقدام، سازمان شهرداریها با اختصاص غرفه هایی در میادین بزرگ تهران شروع به عرضه مرغ بسته بندی کرد که امید می رود پس از پایان ماه رمضان شاهد عرضه گسترده این محصول سالم در تمامی مراکز عرضه باشیم.
وی یادآور شد: پوششهای حفاظتی مرغهای بسته بندی به دلیل آنکه محصول را از آلودگیهای ثانویه دور نگه می دارد، می تواند سلامت مصرف کنندگان را در پی داشته و علاوه بر آن حفظ منافع ملی با کاهش ضایعات به وجود خواهد آمد.
جهان پیما تاکید کرد: قیمت مرغ بسته بندی شده در تهران بدون افزایش بوده و آنچه مصرف کننده دریافت می کند، وزن واقعی محصول خواهد بود.
وی در پایان اظهار داشت: با همراهی سازمان شهرداریها سعی می شود که بعد از ماه رمضان این طرح با سیاستهای تشویقی برای کل استان تهران اجرایی شود.
دکتر داریوش جهان پیما افزود: چندی است که عرضه مرغ بسته بندی در استان تهران مطرح بود، ولی مشکلاتی برای اجرای آن وجود داشت. اما بالاخره این طلسم شکسته شد و در آستانه ماه مبارک رمضان مرغ بسته بندی شده و در پوششهای نایلونی بهداشتی در تهران آغاز شد.
وی خاطرنشان کرد: مرغهای کامل بسته بندی شده دارای پوشش نایلونی مناسبی بوده و بر روی آن مشخصاتی همچون تاریخ کشتار، محل کشتار، تاریخ مصرف و سایر اطلاعاتی که می تواند به مصرف کننده اطمینان دهد که محصول سالمی را تهیه کرده است، ذکر شده است.
جهان پیما ادامه داد: سازمان شهرداریها به عنوان پیش قدم این طرح وارد شده است و امیدواریم که به آرامی با سیاستهای تشویقی بتوانیم سایر مراکز عرضه مرغ در تهران را ملزم به عرضه مرغ بسته بندی کنیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com