طلب دامداران استان سمنان از کارخانه‌های شیر و لبنیات

طلب دامداران استان سمنان از کارخانه‌های شیر و لبنیات
مطالبات معوق دامداران استان سمنان از کارخانه‌های شیر و لبنیات به 110 میلیارد ریال رسید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: باید پیگیری‌های لازم برای وصول مطالبات دامداران و تولیدکنندگان شیر استان سمنان از کارخانه‌های تولید فرآورده‌های لبنی انجام شود.
محمد همتیان با اشاره به اینکه مطالبات معوق دامداران استان سمنان از کارخانه‌ها شیر و لبنیات به 110 میلیارد ریال رسیده است افزود: این مهم سبب بی‌انگیزگی در میان تولیدکنندگان شیر در استان سمنان شده است.
وی با تأکید بر لزوم افزایش مصرف شیر در استان سمنان، بر ضرورت احیای مجدد کارخانه‌های تولید فرآورده‌های لبنی در استان سمنان تأکید کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: فعال شدن کارخانه‌های تولید مواد لبنی در استان سمنان ازجمله کارخانه تولید فرآورده‌های لبنی در دامغان یکی از راه‌های مصرف شیر تولیدی در این استان است.
وی با تأکید بر لزوم توجه به موضوع سلامت شیرهای تولیدی در استان سمنان افزود: باید از طریق دامپزشکی استان سمنان بر تولیدکنندگان خرد شیر این استان، ساماندهی و نظارت مستمر وجود داشته باشد.
همتیان با اشاره به لزوم توجه به سلامت محصولات تولیدی لبنی در این استان اظهار داشت: کارخانه‌ها لبنی داخل استان سمنان نیز باید با کنترل مداوم آزمایشگاهی برای سلامت و ارتقای کیفیت شیر و محصول لبنی تولیدی بکوشند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com