طرح پرونده 650 میلیون یورویی خوراک دام بدون نظر قوه قضاییه، جنجال سیاسی است

طرح پرونده 650 میلیون یورویی خوراک دام بدون نظر قوه قضاییه، جنجال سیاسی است
کمیسیون کشاورزی پرونده 650 میلیون یورویی خوراک دام را به همراه چند پرونده رانت‌خواری بدون جنجال رسانه‌ای و سیاسی‌کاری دنبال می‌کند.
نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: کمیسیون کشاورزی یکی از کمیسیون‌های تخصصی است که برای دنبال کردن پرونده‌های زمین‌خواری و رانت‌بازی نیازی به بهره‌برداری سیاسی ندارد.
غلامرضا نوری قزلجه افزود: آنچه در پرونده 650 میلیون یورویی خوراک دام مطرح است، استفاده از امتیازهای خاص رانتی است که عقبه و پشت پرده آن نیاز به افشا کردن اطلاعات طبقه‌بندی شده دارد.
وی خاطرنشان کرد: از اساس با افشاگری زودهنگام که منجر به نام بردن از افراد و به خطر انداختن حیثیت و آبروی آنها است، کمیسیون نظر مخالف دارد.
نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح جرائمی که اذهان عمومی به آن حساسیت نشان می‌دهد، پیش از آنکه قوه قضاییه یا مرجع ذی‌صلاح دیگری درباره آن اظهار نظر کرده باشد، جنجال سیاسی است.
نوری قزلجه تصریح کرد: علاوه بر پرونده میلیاردی خوراک دام چند پرونده زمین‌خواری در کمیسیون اصل 90 وجود دارد که کمیسیون در حال پیگیری و نظارت بر آنها است.
وی یادآور شد: برای به نتیجه رسیدن واقعی یک پرونده، بررسی اطلاعات به‌دست‌آمده از طریق منابع قابل استناد و احضار افراد به کمیسیون برای ارائه توضیحات، مؤثرتر از جنجال‌های رسانه‌ای و استفاده از تریبون مجلس است.
نوری قزلجه تأکید کرد: با اتمام طرح کاداستر در مجلس شورای اسلامی، انتظار می‌رود تکلیف بسیاری از پرونده‌های زمین‌خواری و تصرف‌های غیرقانونی اراضی روشن خواهد شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com