طرح عرضه مرغ و تخم مرغ ارزان بعد از ماه مبارک هم ادامه می‌یابد

طرح عرضه مرغ و تخم مرغ ارزان بعد از ماه مبارک هم ادامه می‌یابد
خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی از ادامه اجرای طرح عرضه گوشت مرغ و تخم مرغ بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.
محمد‌حسین انصاری فرد در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، افزود: با توجه به این که وزارت جهاد کشاورزی مسئول تنظیم بازار گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ می‌باشد، عرضه گوشت مرغ و تخم مرغ ارزان تنها به ماه مبارک رمضان خلاصه نمی‌شود و بعد از آن هم ادامه می‌یابد.
مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان ساخت: هم‌اکنون 144 مرکز عرضه گوشت، مرغ و تخم مرغ ارزان در تهران وجود دارد که به تدریج به تعداد آنها اضافه می‌شود و کسانی که شرایط عرضه بهداشتی گوشت دارند، قرارداد عامل توزیع با آنها بسته می‌شود.
مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در مورد شبهه دخالت این وزارتخانه در کار وزارت بازرگانی، گفت: وظیفه تنظیم بازار گوشت، مرغ و تخم مرغ با هماهنگی وزارت بازرگانی برعهده وزارت جهاد کشاورزی گذاشته شده است.
انصاری فرد تاکید کرد: تولید گوشت قرمز در حد مصرف داخل است ،ولی تولید گوشت مرغ پیشتر از نیاز داخلی است.
مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اگر طرح تنظیم بازار پروتئینی به طور کامل اجرا شود، حداکثر 70 درصد تولید مرغ و تخم مرغ از طریق تنظیم بازار عرضه می‌شود.
انصاری فرد در مورد موفقیت طرح تنظیم بازار پروتئین گفت: قیمت مرغ زنده قبل از شروع طرح 850 تا 950 تومان و قیمت گوشت مرغ بین 2000 تا 2200 تومان بود، الان قیمت مرغ زنده 1150 تومان و قیمت گوشت مرغ 1850 تومان است، یعنی تنظیم بازار هم به نفع تولید کننده مرغ و هم به سود مصرف‌کننده بوده است.
 
کلمات کلیدی رمضان
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com