طرح ساماندهی بازار تخم‌مرغ کشور امروز بررسی می‌شود

طرح ساماندهی بازار تخم‌مرغ کشور امروز بررسی می‌شود
مدیر عامل اتحادیه سراسری میهن گفت: امروز طی نشست سه جانبه وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، بازرگانی و اتحادیه سراسری میهن طرح ساماندهی بازار و شبکه‌های توزیع تخم‌مرغ در کشور بررسی می‌شود.
هدایت اصغری اظهار داشت: ساماندهی بازار تخم‌مرغ کشور با همکاری وزارتخانه‌های بازرگانی، جهاد کشاورزی و اتحادیه میهن امروز انجام می‌شود. 
وی گفت: بدین منظور طبق مصوبه دولت طرح ذخیره‌سازی 5 هزار تنی تخم‌مرغ در کشور اجرایی می‌شود. 
وی افزود: قیمت خرید تخم مرغ از تولید‌کننده نیز در نشست سه جانبه با مسئولان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و بازرگانی و اتحادیه میهن از موضوعات مورد بررسی است. 
اصغری اضافه کرد: بررسی مدت زمان اجرای طرح ذخیره‌سازی تخم مرغ و ایجاد شبکه‌های توزیع در سراسر کشور از دیگر موضوعات مورد بررسی جلسه فردا است. 
اصغری در مورد قیمت تخم‌مرغ گفت: افزایش قیمت تخم‌مرغ حبابی و مقطعی بود و معمولا هر ساله با افزایش تقاضا در اسفند اتفاق می‌افتد که در سال جاری نیز این مسئله با افزایش تلفات در مرغداری‌ها شدت گرفت. 
مدیرعامل اتحادیه سراسری میهن اظهار امیدواری کرد با اجرای ذخیره‌سازی چرخشی 5 هزار تنی، در طول سال قیمت تخم‌مرغ نوسان نداشته باشد. 
وی تصریح کرد: ذخیره‌سازی 5 هزار تن تخم مرغ به صورت چرخشی و طی مدت دو ماهه اجرایی می‌شود و بعد از اتمام ذخایر دوباره اقدام به ذخیره‌سازی خواهد شد. 
مدیرعامل اتحادیه سراسری میهن پیش بینی کرد در جلسه امروز دوره زمانی ذخیره سازی را برای بیش از یک سال در نظر بگیرند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com