طرح تثبیت قیمت مرغ و تخم‌مرغ با جدیت اجرا می‌شود

طرح تثبیت قیمت مرغ و تخم‌مرغ با جدیت اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر جهاد کشاوزی گفت: دولت اجرای طرح ساماندهی وضعیت مرغ و تخم‌مرغ در کشور و تثبیت قیمت این محصول را با جدیت دنبال می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد‌رضا اسکندری امروز در جمع خبرنگاران در خصوص طرح ساماندهی مرغ و تخم‌مرغ در کشور افزود: برای اینکه بتوانیم در تولید مرغ و تخم‌مرغ در کشور پایداری داشته باشیم تولید این محصولات باید برای تولیدکنندگان مقرون به صرفه باشد.
وی اظهار داشت: بر همین اساس دولت با اجرای این طرح در تلاش است تا با ثابت نگه داشتن قیمت این محصولات، زمینه را برای تولید مرغ و تخم‌مرغ فراهم کند.
وزیر جهاد کشاورزی کوتاه کردن دست واسطه‌ها در این صنف را از دیگر مزایای طرح ساماندهی مرغ و تخم‌مرغ در کشور عنوان کرد و ادامه داد: در این طرح دولت فرایند قبل از تولید تا قبل از مصرف را در اختیار دارد و اجازه هیچ‌گونه سو‌ء‌استفاده‌ و ارائه قیمت‌های کاذب را نمی‌دهد.
اسکندری اضافه کرد: برای اجرایی شدن این طرح و همچنین تثبیت قیمت ثابت باید از تولید‌کننده حمایت‌ صورت گیرد و نهاده‌های تولید فراهم شود.
وی تصریح کرد: افرادی در کشور وجود دارند که اجازه فعالیت به دولت را نمی‌دهند و می‌خواهند قیمت مرغ و تخم‌مرغ همچنان نوسان داشته باشد.
وزیر جهاد کشاورزی افزود: دولت با تمام توان این طرح را پیگیری خواهد کرد و برای اجرایی شدن ‌آن تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.
اسکندری با بیان اینکه اجرای این طرح به تازگی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: این طرح مشکلاتی دارد که دولت در تلاش است با پیگیری و تشکیل جلسات متعدد این مشکلات را رفع کند.
وی در پایان گفت: در صورت عملی شدن این طرح علاوه بر صادرات مرغ و تخم‌مرغ، قیمت‌های کاذب و نوسان‌دار از بین خواهد رفت.

 
کلمات کلیدی دلال ساماندهی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com