طبق روال هر ساله قیمت مرغ در فصل پاییز کاهش می یابد

طبق روال هر ساله قیمت مرغ در فصل پاییز کاهش می یابد
مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت : طبق روال بازار در سال های قبل از اکنون باید قیمت مرغ رو به کاهش باشد زیرا کم کم فصل تابستان ، مراسمات و جشن ها رو به پایان است.
هفته گذشته محمد یوسفی، مدیرعامل اتحادیه مرغ گوشتی گفت: با اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت در رابطه با ارز کنجاله سویا، قیمت مرغ، تخم مرغ، جوجه یکروزه و سایر مواد پروتئینی افزایش خواهد داشت.
مهدی بنی اسد مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان در رابطه با این که آیا این افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ هم در استان کرمان صورت می گیرد گفت : من این افزایش قیمت را نه تایید و نه رد می کنم.
وی افزود : اما طبق روال بازار در سال های قبل از اکنون باید قیمت مرغ رو به کاهش باشد زیرا کم کم فصل تابستان ، مراسمات و جشن ها رو به پایان است.
بنی اسد با بیان این که در فصل پاییز و شروع ماه مهر شرایط جوی برای پرورش مرغ بیشتر است ؛ خاطر نشان کرد : قائدتا قیمت مرغ هم کاهش پیدا می کند.
وی ادامه داد : پشتیبانی امور دام با توجه به نیاز بازار مرغ و گوشت منجمد وارد می کند و از تاریخ ۹ اسفندماه ۹۵ هم برای شب عید توزیع مرغ منجمد را در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای در سطح استان آغاز کرده که هنوز هم ادامه دارد .
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com