ضرورت صدور مجوز جوجه ریزی از سوی سازمان دامپزشکی

ضرورت صدور مجوز جوجه ریزی از سوی سازمان دامپزشکی
مجید مختاری افزود: هم اکنون طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود حفظ و نگهداری واحدهای گوشتی برعهده سازمان دامپزشکی است.
وی به تفاهم نامه مدیر کل دفتر بهداشت و مبارزه با بیماریهای طیور سازمان دامپزشکی کشور و مدیر کل دفتر طیور وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: کنترل و نحوه صدور مجوز برای واحدهای گوشتی باید بیش از گذشته مورد توجه و اهتمام مسئولان سازمان دامپزشکی استان ها و شهرستان ها قرار گیرد.
وی درخصوص بروز بیماری کمپلکس تنفسی گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت بیوسکوریتی (اقدامات امنیتی و قرنطینه ای) در واحدهای گوشتی و وجود واحدهای غیر مجاز، کنترل و نظارت بر مرغداری ها روند مطلوبی نداشته است.
وی ادامه داد: بنابراین باید به فکر تغییر نحوه برخورد و جلوگیری از افزایش واحد های غیر مجاز و ساماندهی واحدهای گوشتی در سطح استان باشیم.
مختاری اقدام پیشگیرانه کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان مازندران را قابل تحسین دانست و از مرغداران خواست با ماموران و کارشناسان بهداشتی و دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی واحدهای گوشتی دارای پروانه ، موظفند برای نظارت و کنترل بیشتر قبل از انجام عملیات جوجه ریزی و پرورش طیور به شبکه دامپزشکی شهرستان ها برای تکمیل فرم های مربوطه مراجعه کنند.
 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۰/۲۶

    آقای مختاری ، کاش تفاهم نامه ای هم امضاء میکردید که کارشناسانتان میزهایشان را رها میکردند و سری به دهات و جاهای دور دست میزدند تا ببینند ، آنجاها چه خبره !!! چون درحال حاضر با این تفاهم نامه شما ها و کارشناسانتان داخل اداره پشت میزهایتان نشسته اید تا یکی بیاد مجوز بگیرد ! و یا اگر کسی جوجه ریزی بدون اجازه انجام داد بمانید تا یک آدم فروش پیدا شود و لاپرتش را بدهد و شماها هم مثل عقاب روسرش خراب بشید . آقای محترم همه این تفاهماتی که امضاء میکنید فقط در حد امضاء است و بسیار زیبا ، ولی از حرکت واقعی برای تولید کیفی و هموارنمودن راه برای تولید کننده ، صفر یا بهتر بگویم زیر صفر . دست بردارید از این کاغذ بازیها . واسلام

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com