ضرورت به‌کارگیری ظرفیت 30 میلیون جوجه‌ریزی در مرغداری‌های خراسان جنوبی

ضرورت به‌کارگیری ظرفیت 30 میلیون جوجه‌ریزی در مرغداری‌های خراسان جنوبی
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی بر ضرورت به‌کارگیری ظرفیت 30 میلیون جوجه‌ریزی در مرغداری‌های خراسان جنوبی تاکید کرد.
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی عصر امروز با حضور معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور، معاون اشتغال و برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات بانک کشاورزی بیرجند برگزار شد.
در این مراسم از زحمات محمدعلی رضایی مدیرکل سابق دامپزشکی استان تقدیر شد و علیرضا رفیعی‌پور به سمت مدیرکل دامپزشکی استان منصوب شد.
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی در این مراسم اظهار داشت: خراسان جنوبی دارای محرومیت‌ها و فرصت‌های زیادی است و امید است مدیران بتوانند این فرصت‌ها و تهدیدها را خوب تحلیل کنند.
مسعود هاشم‌زاده تعیین اولویت‌ها را از نخستین اقداماتی برشمرد که یک مدیر در هنگام انتصاب خود باید بررسی کند و تصریح کرد: تنها به نداشته‌ها فکر کردن کار خطایی است.
وی داشتن مرز مشترک خراسان جنوبی با کشور افغانستان را هم یک فرصت و هم یک تهدید دانست و یادآور شد: توانایی 30 میلیون جوجه‌ریزی در مرغداری‌های خراسان جنوبی یک فرصت و کم‌آبی تهدید است.
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی با بیان اینکه دامپزشکی به تنهایی نمی‌تواند فعالیت کند، ادامه داد: دامپزشکی در جهت ارتقاء سرمایه و حفظ سلامت جامعه کمک می‌کند.
هاشم‌زاده با بیان اینکه فرصت‌ها و اولویت‌های خراسان جنوبی با سایر استان‌های کشور متفاوت است، خاطرنشان کرد: در استان‌های برخوردار بخش خصوصی می‌تواند سرمایه‌گذاری کند که در این استان نیز می‌تواند با کمک دولت فعالیت کند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com