ضرر هزار تومانی مرغداران به ازای هر کیلو تولید تخم مرغ

ضرر هزار تومانی مرغداران به ازای هر کیلو تولید تخم مرغ
قیمت کار‌شناسی تخم مرغ درب مرغداری‌ها کیلویی ۳۶۸۰ تومان تعیین شده است اما در حال حاضر کیلویی ۲۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد/ذخیره سازی تخم مرغ آغاز شده است تا از ضرر دهی مرغداری‌ها جلوگیری شود.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران مرغ تخم‌گذار گفت: کاهش قیمت تخم مرغ در روزهای گذشته به دلیل افزایش مازاد تولید تخم مرغ بوده است.
هدایت الله اصغری مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران مرغ تخم‌گذارمیهن با اشاره به ضرر هزار تومانی مرغداران به ازای تولید هر کیلوگرم تخم‌مرغ اظهار داشت: قیمت کار‌شناسی تخم مرغ درب مرغداری‌ها کیلویی ۳۶۸۰ تومان تعیین شده است اما در حال حاضر کیلویی ۲۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد.
اصغری اظهار داشت: ذخیره سازی تخم مرغ با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام آغاز شده است تا از ضرر دهی مرغداری‌ها جلوگیری شود.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران مرغ تخم‌گذاربا اشاره به تولید ماهانه ۸۰ هزار تنی تخم‌مرغ افزود: میزان نیاز کشور ۶۰ هزار تن در ماه است و ماهانه ۲۰ هزار تن مازاد بر مصرف داریم.
وی گفت: میزان صادرات تخم‌مرغ در ۷ ماه اخیر ۶۰ هزارتن دانست که به ازای هر کیلو گرم 1/3 دلار ارز آوری داشته است.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران مرغ تخم‌گذار در پاسخ به خبرنگار ایلنا در خصوص مشکل تامین نهاده مورد نیاز مرغداری‌ها افزود: بخشی از نهاده مورد نیاز توسط شرکت پشتیبانی امور دام تامین شده است اما تامین نهاده بطور کامل بر طرف نشده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com