صنعت مرغداری در گلستان شیر تو شیره

صنعت مرغداری در گلستان شیر تو شیره
شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان یه نامه زده به سازمان بازرگانی استان گلستان و طرحی رو با هدف ایجاد ثبات و تنظیم بازار قیمت گوشت مرغ در سال 1390 و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ارائه داده است.
سازمان بازرگانی هم از روی عادت یه نامه تهیه می کنه و به مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان می زنه و می خواد تا این شرکت نماینده مطلع خودش رو برای توضیحات تکمیلی در تاریخی 20 / 03 / 90 روز شنبه به محل سازمان بفرسته  و رونوشت نامه رو هم، باز از روی عادت به اتحادیه تعاونی مرغداران استان گلستان می فرسته
سازمان بازرگانی که نگران حمایت از مصرف کننده و در بعضی مواقع حمایت از تولید کننده هست به یاد میاره که ای بابا در کار خیر عجله کرده و شنبه 31 / 02 / 90 هست نه 20 / 03 / 90 به همین خاطر نامه دیگه ای رو از روی عادت می فرسته و تاریخ صحیح رو اعلام می کنه و البته رو نوشت باز هم به اتحادیه ارسال می شه.
ظاهرا یهو متوجه می شن بابا ما تاریخ رو درست کردیم اما توی تاریخ جدید که وقت برگزاری این جلسه رو نداریم پس یه نامه می زنن و جلسه رو می ندازن به 01 / 03 / 90 یعنی یکشنبه.
خلاصه این که در حال حاضر تاریخ نهایی همین تاریخ اخیر هست. اما نکته این که اتحادیه ها در جریان باشن که نقششون در تنظیم بازار شرکت در جلسات و خوردن یک لیوان چایی هست و وظیفه تنظیم بازار به عهده شرکت غله هست. بنابراین وقت آزادتری برای کارهای دیگه ای دارند.
شرکت غله تمام تلاش خودش رو انجام می ده تا هر گونه نیازی رو به صورت شخصی و غیر مرتبط برطرف کنه و تنها آرمان اونها تنظیم هست و تنظیم به حول و قوه وزارت بازرگانی.
 
نظرات شما
  •  

    ضرغامی مرغدار گفت : ۹۰/۰۳/۰۹

    خد را شکر کنید که در گلستان مرغداری شیر تو شیره:
    تو استان تهران که مرغداری ها 6ماه است تعطیل شده وضع ما مرغدارها.......تو......هست

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com