صنعت طیور ژاپن، در دست بررسی دقیق قرار دارد

صنعت طیور ژاپن، در دست بررسی دقیق قرار دارد
گروه های حمایت از حیوانات، در اعتراض به استانداردهای سلامت حیوانات در بازی های المپیک سال 2020 توکیو، اعتراضات خودشان را به کشور ژاپن اعلام کردند.
مرکز حمایت از حقوق حیوانات، نگرانی های خود را در مورد پرورش مرغ های گوشتی و تخم گذار در کشور ژاپن، اعلام نموده است. باید یادآور شد که کشور ژاپن، از سال های گذشته در مسائل مربوط به رفاه حیوانات، پایین تر از حد استاندارد عمل کرده است.
در گزارشی که منتشر شده است، مرکز حمایت از حقوق حیوانات اظهار داشته است که در کشور ژاپن، طیور گوشتی در 50 روزگی و با وزنی در حدود 3 کیلوگرم کشتار می شوند و همچنین حجم پرورش در کشور ژاپن، به طور میانگین 1.4 برابر بیشتر (46.68 کیلوگرم در هر مترمربع) و به طور حداکثر 1.78 برابر بیشتر (58.99 کیلوگرم در هر متر مربع) است.
در ژاپن، 16 تا 22 جوجه با وزن متوسط 2.94 کیلوگرم در یک فضای یک متر مربعی قرار می گیرند، در حالی که حداکثر حجم پرورش در کشور انگلستان، 33 کیلوگرم در هر متر مربع است.
در کشور ژاپن، در بسیاری از کشتارگاه ها، از روش بی حسی استفاده نمی شود.
"طیور به شکل سر و ته، آویزان می شوند و در حالی که کاملا هوشیار هستند، گلویشان بریده می شود. اگرچه گفته می شود که طیور بعد از کشته شدن، جوشانده می شوند اما اطلاعاتی که در سال 2015 به دست آمده است، نشان می دهد که 279,195 جوجه گوشتی به صورت زنده در آب جوشانده شده اند."
 این گزارش نشان می دهد که 92 درصد از مرغ های تخم گذار در کشور ژاپن، در قفس های باتری نگهداری می شوند و 99درصد از تخم مرغ هایی که در سطح این کشور فروخته می شوند، از این سیستم به وجود آمده اند. فضایی که برای هر مرغ در این فارم ها اختصاص داده شده است، 444.7  سانتی متر مربع است (یعنی کوچک تر از اندازه یک کاغذ B5 و همچنین کوچکتر از جوجه های خود این مرغ ها).
بنابر اعلام این گروه حمایت از سلامت و رفاه حیوانات، در المپیک لندن و ریو، به وضعیت سلامت و رفاه، اهمیت بیشتری داده شده است اما به نظر می رسد که اوضاع در المپیک توکیو، بسیار متفاوت خواهد بود.
کمیته برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو، به منظور تولید هر چه بیشتر گوشت، تخم مرغ و شیر مصرفی برای بازدیدکننده ها و شرکت کننده ها، به دنبل کاهش استانداردهای درمانی و پرورشی حیوانات فارم است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com