صنعت طیور جهان در دست کمپانی های بزرگ غذا

صنعت طیور جهان در دست کمپانی های بزرگ غذا
آینده صنعت طیور، بزرگ و جهانی است زیرا رشد در بازارهای بالغ کاهش یافته و موقعیت های خوب بیشتر در مخاطرات بین المللی و پروتئین غذایی یافت می شود.
در آینده، تجارت طیور باید به کسب و کار اینترنتی و جهانی تبدیل شود تا بتواند در عرصه رقابت باقی بماند و این امر نه تنها برای کمپانی های طیور بلکه برای  تمام کمپانی های غذایی صادق است.
کمپانی های طیور در آمریکا و کشورهای غرب اروپا و حتی در کشورهایی مانند برزیل و آرژانتین باید با این حقیقت کنار بیایند که بازارهای آنها تکامل یافته و بالغ شده است و دوران رشد سریع مصرف سرانه در بسیاری از کشورها تمام شده است.
رکود در رشد بازارهای بالغ، شرکت های طیور علاقه مند به رشد را تشویق کرد تا بازاریابی جهانی و استراتژی تولید خود را گسترش دهند. انتظار می رود استراتژی احتمالی، ترکیبی از معاهدات و ادغامات استراتژیک در کشورهای دیگر را در برگیرد و کمپانی های جهانی جوجه مانند کمپانی های جهانی اتومبیل عمل کنند و در چندین کشور تولیدات داشته باشند. اینها شرکت هایی بسیار بزرگ خواهند بود و با این روند مقیاس تولید و عملیات برای کمپانی های مشغول به کار احتمالا تا سال 2030 میلادی به 1 بیلیون قطعه جوجه در سال برسد.
تا آنجا که این جهانی شدن امکان ادامه کار خود را داشته باشد،  سرمایه گذاری در تولیدات جدید طیور در کشورهایی که بازار آن رقابتی تر است افزایش و درکشورهایی که رقابت در آنها حداقل است کاهش می یابد.
پیشرو بودن و رهبری کردن کمپانی های طیور در قرن بیست و یکم تجارتی اینترنتی است. کسب و کارهای تجاری نه تنها از اینترنت استفاده خواهند کرد بلکه تجارتشان نیز اینترنتی می شود. برای تبدیل شدن به تجارتی اینترنتی، باید روابط تجاری را همزمان هم با تامین کننده ها و هم با مشتریان هماهنگ کرد.
روابط مبتنی بر وب به ایجاد ادغامات مجازی، بدون ادغام عمودی کمک می کند و در بعضی صنایع که ادغاماتی بزرگ داشته اند موجب تجزیه و از هم پاشیدگی می شود.


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com