صرف 56 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح 122 پروژه دامپروری در کردستان

صرف 56 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح 122 پروژه دامپروری در کردستان
معاون امور دام جهاد کشاورزی استان کردستان از صرف 56 میلیارد و 92 میلیون ریال اعتبار هزینه شده جهت بهره‌برداری از 122 پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 52 روستا از تسهیلات آن برخوردار گشته‌اند.
معاون امور دام جهاد کشاورزی استان کردستان با اعلام این مطلب افزود: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی پروژه‌های خوبی در هفته دولت افتتاح شد که با این پروژه‌ها برای 63 نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده و موجب تثبیت شغل 214 نفر شده است.
خالد جعفری در مورد این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: در کل 28 پروژه بهینه‌سازی مصرف انرژی در مرغداری‌ها، 49 پروژه نوسازی جایگاه دام، احداث پنج مرغداری و یک گاوداری، دو پروژه پرواربندی بره و گوساله، ایجاد 22 زنبورستان، دو پروژه توسعه زنبورداری، احداث 10 آبشخور دام، دو پروژه تأمین تلیسه و گازرسانی به یک واحد مرغداری به بهره‌برداری رسید.
وی ادامه داد: در شهرستان بانه و بیجار هر کدام شش پروژه، دهگلان و سقز هر کدام سه پروژه، سروآباد یک پروژه، سنندج 10 پروژه، کامیاران 69 پروژه و مریوان 19 پروژه را شامل می‌شود.
جعفری به میزان سرمایه‌گذاری در این 122 پروژه اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه‌ها با سرمایه 194 میلیون ریال اعتبار دولتی، 45 میلیارد و 303 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و 10 میلیارد و 595 میلیون ریال آورده شخصی متقاضی انجام شده است.
وی در پایان تصریح کرد: این پروژه‌ها در طی سال گذشته و سال‌جاری اجرایی شده و به بهره‌برداری رسید.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com