صدور۱۵۴ فقره موافقت اصولى و پروانه تاسیس براى واحدهاى دام و طیور قم

صدور۱۵۴ فقره موافقت اصولى و پروانه تاسیس براى واحدهاى دام و طیور قم

ابرار اقتصادی : معاون امور دام سازمان جهادکشاورزى قم از صدور ۱۵۴موافقت اصولى، پروانه تاسیس و بهره بردارى واحدهاى دام و طیور در سه ماه گذشته در استان قم خبر داد.
حسین على بیگى در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت دو موافقت اصولى گاو شیرى با ظرفیت ۸۰راس، ۱۲موافقت اصولى مرغدارى با ظرفیت ۶۱۰هزار قطعه و ۱۴موافقت اصولى شترمرغ با ظرفیت بیش از هزار نفر صادر شده است. وى بیان داشت: صدور ۴۳پروانه تاسیس گاو شیرى، گوساله پروار، گوسفند، مرغ گوشتى، بوقلمون و شترمرغ مادر از دیگر فعالیت ها براى توسعه بخش دام و طیور استان مى باشد. على بیگى، همچنین از صدور ۴۲پروانه بهره بردارى گاو شیرى، گوساله پروار و گوسفند پروار با ظرفیت پنج هزار و ۵۶۵راس و ۱۱مورد واحد مرغدارى با ظرفیت ۲۶۷هزار و ۵۰۰قطعه خبرداد.
وى گفت: دراین مدت، ۲۶پروانه دامدارى کوچک روستایى در زمینه گاو شیرى، گوساله پروار و گوشتى با ظرفیت یک هزار و ۳۵۶راس صادر شده است. وى از صدور پروانه تاسیس براى بهسازى صنعتى گوساله پروار و پروانه بهره بردارى کاروان سراى دامى خبر داد و افزود: در این مدت براى ۱۹۳نفر فرصت شغلى ایجاد شده است. بر اساس آمار سازمان جهادکشاورزى قم، این استان از سهم یک درصدى در ارزش افزوده بخش کشاورزى کشور برخوردار است و در تولید گوشت مرغ رتبه پانزدهم و در تولید تخم مرغ مقام ششم را به خود اختصاص داده است.

 
کلمات کلیدی تاسیس پروانه تاسیس
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com