صدور پروانه بهره‌برداری برای 93 واحد مرغداری گوشتی غیرمجاز

صدور پروانه بهره‌برداری برای 93 واحد مرغداری گوشتی غیرمجاز

عدم صدور پروانه پرورش مرغ گوشتی در سال‌های 79 تا 83 باعث فعال شدن مرغداری‌های غیر مجاز شده‌ که 346 واحد شناسایی و برای 93 واحد آن پروانه بهره‌برداری صادر شده است.
به گزارش خبرنگار دامپروری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی، گفت: با توجه به عدم صدور پروانه پرورش مرغ گوشتی در سال‌های 79 الی 83 متقاضیان به صورت غیر مجاز نسبت به احداث مرغداری اقدام کرده‌اند که 346 واحد شناسایی شده است.
محمود اشرفی گفت: در سال‌ 1384 به دنبال عدم ممنوعیت صدور پروانه و تایید شورای تامین مقرر شد مرغداران غیر مجاز شناسایی و سازماندهی شوند و برای واجدان شرایط ، مجوز بهره برداری صادر شود.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر 93 واحد مرغداری غیر مجاز در قالب 78 واحد با ظرفیت 670650 قطعه در دوره موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری شده‌اند و 114 واحد در حال دریافت استعلامات و تشریفات قانونی هستند. همچنین برای 15 واحد به دلیل احداث سالن در اراضی ملی، پس از طی تشریفات قانونی، موافقت اصولی صادر خواهد شد.
وی با بیان اینکه هنوز 80 واحد مرغداری غیرمجاز هیچ اقدامی در جهت اخذ پروانه بهره‌برداری نکرده‌اند، از کلیه مرغداران غیرمجاز دعوت کرد که جهت بهره‌مند شدن از حمایت‌های دولت، نسبت به پیگیری و اخذ پروانه بهره‌برداری اقدام کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com