صدور دارو و واکسن دامی به بیش از 70 کشور

صدور دارو و واکسن دامی به بیش از 70 کشور

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، بهداد زندیه اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن سرمایه‌هایی همچون روحانیت معزز، شهدا و منطق روشن و قوی در حال فتح یکایک قله‌های پیشرفت و اقتدار است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ایران به 14 کشور داروی دامی و به 61 کشور واکسن دامی صادر می‌کند، افزود: عزت و افتخار کنونی مملکت اسلامی را مدیون خون و شهدا فهم و شعور ملت شریف هستیم و بر خود وظیفه می‌دانیم تا طعم خوش خدمت را به مردم شریف بچشانیم.
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اهمیت رشته دامپزشکی در عرصه جهانی گفت: دامپزشکی یک رشته استراتژیک در کل جهان به شمار می‌آید و در داخل کشور نیز باید اهمت بیشتری به آن داده شود.
زندیه افزود: جنگ آینده جنگ پروتئین و منابع غذایی خواهد بود و هر کشوری که در این زمینه از منابع تهی باشد، شکست خواهد خورد، چنانچه کشورهای قدرتمند جهان با استفاده از اهرم مواد غذایی کشورهای فقیر را تحت فشار قرار می‌دهند.
وی تاکید کرد: صنعت دامپزشکی به لحاظ اهمیت از صنعت نفت نیز مهم‌تر است، چرا که صنعت نفت دارای منابع رو به زوال است، اما منابع دامپزشکی دارای زمینه گسترش و پیشرفت بسیار زیاد است و دخالت مستقیم در تولید ثروت دارد.
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی تصریح کرد: با وجود اینکه دامپزشکی و صنایع مرتبط بآ ان در زمینه تولید منابع گوشتی و پروتئینی ثروت نخست کشور محسوب می‌شود، اما با این حال در مقام اجرا و عمل یکی از مظلوم‌ترین رشته‌ها به حساب می‌آید.

 
کلمات کلیدی صادرات دارو دامی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com