صادرات یک هزار و 500 تنی مرغ منجمد از قائم شهر به خارج کشور

صادرات یک هزار و 500 تنی مرغ منجمد از قائم شهر به خارج کشور
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر از صادرات یک هزار و 500 تن مرغ منجمد از این شهرستان به خارج کشور در شش ماهه نخست امسال خبر داد.
فرزین فرهادی گفت: شهرستان قائم شهر با دارا بودن 161 واحد مرغداری با جوجه ریزی سه میلیون و 80 هزار و 760 قطعه ای در هر دوره و با میانگین تعداد 4.9 دوره در سال در حال فعالیت بوده که در تولید مرغ آماده طبخ رتبه چهارم استان را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه این میزان تولید توسط مرغداران بیش از میزان نیاز مصرف کنندگان این شهرستان بوده است ادامه داد: مجتمع تولید گوشت مرغ پرستو قائم در چند سال اخیر به عنوان بخش خصوصی نسبت به بازاریابی مرغ منجمد در خارج کشور اقدام کرده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر گفت: مجتمع پرستو قائم این شهرستان دارای کد IR برای صادرات بوده و در زنجیره تامین گوشت مرغ دارای واحد پرورش مرغ مادر گوشتی، کارخانه جوجه کشی، کارخانه کارتن سازی و پروانه زنجیره تولید می باشد.
فرهادی ادامه داد: این کشتارگاه در دو فاز به ظرفیت چهار هزار و شش هزار قطعه ای در ساعت و تونل های انجماد منفی 35 درجه سانتیگراد با ظرفیت 80 تن در هر شیفت کاری و سردخانه منفی 18درجه سانتیگراد با ظرفیت یک هزار و 500 تن است.
وی گفت: در این مجتمع 700 نفر به طور مستقیم مشغول به کار هستند و ادامه صدور گوشت مرغ تولیدی از سوی تولیدکنندگان سبب اشتغالزایی و افزایش توان اقتصادی تولیدکننده می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر از صادرات هشت هزار تن گوشت مرغ سال گذشته به کشورهای عربی و آسیای میانه از سوی این مجتمع خبر داد
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com