صادرات یک هزار تن گوشت مرغ از اصفهان به کشورهای همسایه

صادرات یک هزار تن گوشت مرغ از اصفهان به کشورهای همسایه
مدیر امور طیور سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار تن گوشت مرغ به ارزش 2 میلیارد دلار از استان اصفهان به کشورهای همسایه صادر شده است.
علی‌اکبر نجفی در اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان بالاترین ظرفیت را در تولید گوشت مرغ دارد، اظهار کرد: این امر سبب شده تا افزایش صادرات گوشت مرغ در دستور کار جهادکشاورزی استان قرار بگیرد.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک‌هزار تن گوشت مرغ به ارزش دو میلیارد دلار از استان اصفهان به کشورهای همسایه صادر شده است و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود این میزان تا پایان سال به 10 هزار تن افزایش یابد.
مدیر امور طیور سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه بالغ بر 30 درصد گوشت مرغ تولید مازاد مصرف است، تصریح کرد: سالیانه نزدیک به 160 هزار تن گوشت مرغ در استان اصفهان تولید می‌شود که مقام نخست در کشور را به خود اختصاص داده است.
وی اضافه کرد: 30 درصد این تولید مازاد مصرف بوده که با خرید تضمینی توسط اداره پشتیبانی دام جمع‌آوری می‌شود و در حال حاضر نیز 18 هزار تن گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های این شرکت ذخیره شده است.
نجفی با تاکید بر این موضوع که ارتقای کیفیت و استانداردسازی تولیدات از سیاست‌های مهم سازمان جهادکشاورزی استان است، تاکید کرد: این امر از طریق یکپارچه‌سازی تولید با همکاری دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود که برنامه‌هایی در زمینه کاهش دوره پرورش و اندازه مرغ‌های تولیدی، بهبود ضریب تبدیل و رعایت حد مجازهای دارویی با هدف افزایش سلامت مصرف‌کنندگان و افزایش امکان صادرات در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: به منظور یکپارچه‌سازی تولید مرغ در استان، ایجاد چند شرکت زنجیره‌ای برای تولید گوشت مرغ در دست اقدام است.
 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۰۷/۲۳

    مدير طيور جهاد كشاورزى استان أصفهان فرموده اند كه يك هزارتن كوشت مرغ به ارزش 2 مليارد دولار شش ماهه نخست صادرات داشته ميشود توضيح دهد كه مرغ را كيلويى چند دولار فروخته اند يعنى مرغ را كيلويى 2000 دولار صادر كرده اند يا شايد هم منظورشان 2 ميليارد تومن صادرات داشته كه باز هم مرغ كيلويى 2000 تومن در شرائط فعلى هم منطقى نيست شايد هم توليد كننده ها را سر كار گذاشته كه با اين وضعيت دست از توليد نكشند و با اين دروغ ها هنوز هم اميدوار باشند اما از itp بعيد است كه هر چيزى را اطلاع رسانى ميكند .

    پاسخ...
  •  

    زهرا فیضی- معاون مدیریت امور طیورجهاد کشاورزی استان اصفهان گفت : ۹۳/۰۷/۲۹

    با سلام خدمت مرغداران محترم بعرض میرساند ارزش تولیدات صادر شده دومیلیون دلار اعلام شده بود که متاسفانه اشتباهاً به میلیارد درج گردیده که بدینوسیله اصلاح می گردد ضمناً مدیریت و کارشناسان امور طیوراصفهان به مشکلات مرغداران این استان کاملا واقف بوده وتمام تلاش خود را درجهت بهبود وضعیت تولیدو تولید کننده قرار داده واز نظرات وپیشنهادات اصلاحی مرغداران وکارشناسان محترم نیز استقبال می نمایند

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com